စားသုံးသူ အခြင့္အေရး ကာကြယ္ေရး ဥပေဒ အတည္ျပဳၿပီးပါက စားသုံးသူ မ်ား၏
တိုင္တန္းမႈမ်ားကို
စားသုံးသူေရးရာ ဌာနခြဲက ေျဖရွင္းေပး မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း
ကူးသန္းေရာင္းဝယ္ေရးႏွင့္ စားသုံးသူေရးရာ
ဦးစီးဌာနထံမွ သိရသည္။
စားေသာက္ကုန္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေက်နပ္မႈ မရွိပါက ေနျပည္ေတာ္ရွိ
ကူးသန္းေရာင္းဝယ္ေရးႏွင့္ စားသုံး
သူေရးရာ ဌာနခြဲသို႔ တိုင္ၾကားႏိုင္ၿပီး ရန္ကုန္ႏွင့္ မႏၲေလးၿမဳိ႕တို႔တြင္
ၾသဂုတ္လအတြင္း အဆိုပါ ဌာနမ်ား
ကို ဖြင့္လွစ္သြားရန္ အစီအစဥ္ ရွိေၾကာင္းလည္း အဆိုပါ ဌာနထံမွ ထပ္မံ သိရသည္။
“စားေသာက္ကုန္နဲ႔ ပတ္သက္တာေရာ၊ ဝန္ေဆာင္မႈနဲ႔ ပတ္သက္တာေရာ မေက်နပ္တာေတြ
ေျဖရွင္း ေပး
သြားမွာပါ။ တ႐ုတ္ကလာတဲ့ စားေသာက္ကုန္ ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ျပည္တြင္းက ထုတ္လုပ္တာပဲ
ျဖစ္ျဖစ္ စားသုံးသူ
အတြက္ အႏၲရာယ္ ျဖစ္တယ္ဆိုရင္ ဥပေဒအရ အေရးယူ ေဆာင္႐ြက္သြားမယ္” ဟု
ကူးသန္းေရာင္းဝယ္
ေရးႏွင့္ စားသုံးသူေရးရာ
ဦးစီးဌာနမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦး
က ေျပာၾကားသည္။
“စားသုံးသူေတြ အေနနဲ႔ ပစၥည္း Date လြန္ ဝယ္မိတာ၊ အာမခံ တစ္ႏွစ္ ေပး ထားၿပီး
တစ္ႏွစ္အတြင္းမွာ
ျပင္မေပးတာ၊ ေဆးခန္းေတြမွာ ေဆးကုသမႈ လြဲမွားတာ၊ စက္႐ုံေတြက ေရဆိုး
စြန္႔ပစ္လို႔ ဒုကၡေရာက္တဲ့
သူေတြက အသင္းကို လာတိုင္ၾကားလို႔ ေျဖရွင္းေပးရတာ ရွိတယ္” ဟု စားသုံး သူမ်ား
ကာကြယ္ေရး အ
သင္း ဥကၠ႒ ဦးဗအုပ္ခိုင္က ေျပာၾကားသည္။
စားသုံးသူ အခြင့္အေရး ကာကြယ္သည့္ ဥပေဒကို ယခု က်င္းပေနသည့္ လႊတ္ေတာ္
အစည္းအေဝး
တြင္ အတည္ျပဳႏိုင္ဖြယ္ ရွိၿပီး အဆိုပါဥပေဒ အတည္ျပဳၿပီးပါက နည္းဥပေဒ
ေရးဆြဲမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း
၎က ဆိုသည္။
ျပည္တြင္းတြင္ စားေသာက္ကုန္ႏွင့္ ပတ္သက္ပါက ကိုယ္ပိုင္ စံမ်ားႏွင့္
ထုတ္လုပ္ေနၾကကာ ဥပေဒ
မရွိသည့္ အတြက္ ေရာင္းခ်င္သလို ေရာင္း ခ်ေနၾကေၾကာင္း၊ စားသုံးသူ မ်ားအတြက္
လုံၿခံဳ စိတ္ခ်မႈ
မရွိေၾကာင္း၊ စားသုံးသူ တိုင္ၾကားမႈ စစ္ေဆးသည့္ အခါတြင္လည္း ဘက္လိုက္
ဆုံးျဖတ္မႈ မျဖစ္ရန္
အေရးႀကီးေၾကာင္း မႏၲေလးၿမဳိ႕ရွိ သၾကား လုပ္ငန္းရွင္ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
The Voice Weekly
No comments:
Post a Comment
သင့္စိတ္ႏွင့္သင့္ကုိယ္လြတ္လက္စြာေပါက္ကြဲပုိင္ခြင့္ရွိပါတယ္ ဒါေပမဲ့ သင္ေပးသြားတဲ့ Comment ဟာသင့္ရဲ႕စိတ္ထားပါပဲ မိတ္ေဆြ...လာေရာက္အားေပးတဲ့အတြက္ အျမဲေက်းဇူးတင္ေနမွာပါ.....GOOD LUCK...