ယာဥ္ ျပပြဲမွာ ဝင္ေရာက္ ျပသ သြားခဲ့ပါတယ္။
တကယ္ထူးထူးျခားျခားပါပဲ။ ေရနဲ႔ေမာင္းမယ္ဆုိေတာ့ ကားရဲ ႔လုပ္ေဆာင္ခ်က္က ဘယ္လိုလည္းလို႔
အမ်ားက စိတ္ဝင္စားၾကပါတယ္။ အသံုးျပဳတဲ့ အင္ဂ်င္က hydro-tech converter ျဖစ္ပါတယ္။ ေရ
ထဲမွာ ဟိုက္ဒရိုဂ်င္ကို ထုတ္ယူျပီး ပါဝါဆဲလ္အျဖစ္ ဖန္တီးလို႔ ကားကို ေမာင္းေပး မွာ ျဖစ္ပါတယ္။
ဒီေတာ့ အိတ္ေဇာပိုက္မွာ ထြက္မယ့္ အေငြ႔က ကာဘြန္ဒိုင္ ေအာက္ဆိုက္မဟုတ္ပဲ ေရေငြ႔မ်ား ျဖစ္မွာ
ျဖစ္ပါတယ္။
ဟိုးယခင္အခ်ိန္ခါက ေရေႏြးေငြ႔ အင္ဂ်င္လိုလည္ မဟုတ္ပါဘူး။ ေရေႏြးေငြ႔ အင္ဂ်င္တုန္းက ေရေႏြး
ေငြ႔ဖိအား-Pressure အသံုးျပဳမွုကို အေျခခံတာ ျဖစ္ ပါတယ္။ ယခု ဟိုက္ဒရိုဂ်င္ေျပာင္းလဲ အင္ဂ်င္
ကေတာ့ ဟိုက္ဒရိုဂ်င္ ကို ေလာင္စာအျဖစ္အသံုးျပဳျပီး သာမန္ ေလာင္စာဆီ အင္ဂ်င္ ေပါက္ကြဲမွု လုိ
မ်ိဳး စြမ္းအင္ ထုတ္လုပ္ေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
ဂ်ာမနီ ကုမၼဏီ တစ္ခုအေနနဲ႔ ကမၻာ့ပထမဆံုး ဖန္တီးလိုက္တဲ့ သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္နဲ႔ ဆီေလ်ာ္တဲ့
ပထမဆံုး ေရအင္ဂ်င္ ျဖစ္ပါတယ္။ G-Force က ေလးဘီးေမာင္းစနစ္သံုး SUV ကားၾကီး ျဖစ္ပါ
တယ္။ သာမန္ ထုတ္လုပ္ေနက် SUV ေတြထြက္ ပိုျမန္ဆန္မွာမို႔ G-Force ဆုိတဲ့ နာမည္ ထည့္သြင္း
ေပးထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။
Concept အဆင့္ရွိ ကား Mercedes-Benz Ener-G-Force ကို မၾကာမီ ႏွစ္မ်ားအတြင္း ထုတ္လုပ္
ေရာင္းခ်ႏိုင္ေတာ့မွာ ျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။
Ref: autoblog
Aung Kham (ရိုးရာေလး)
No comments:
Post a Comment
သင့္စိတ္ႏွင့္သင့္ကုိယ္လြတ္လက္စြာေပါက္ကြဲပုိင္ခြင့္ရွိပါတယ္ ဒါေပမဲ့ သင္ေပးသြားတဲ့ Comment ဟာသင့္ရဲ႕စိတ္ထားပါပဲ မိတ္ေဆြ...လာေရာက္အားေပးတဲ့အတြက္ အျမဲေက်းဇူးတင္ေနမွာပါ.....GOOD LUCK...