သူငယ္ခ်င္းတုိ႔ေရ မဂၤလာပါဗ်ာ...

မဂၤလာပါ...ျမန္မာဆုိဒ္မ်ားမွသတင္းႏွင့္ကဗ်ာမ်ားကုိျပန္လည္ေဖာ္ျပထာေသာက်ေနာ္ရဲ့ဆုိဒ္ေလးကုိအားေပးၾကတဲ့မိတ္ေဆြအေပါင္းအားလုံးကုုိအထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္...ခြင့္မေတာင္ဘဲတင္ထားေသာဤကဗ်ာပုိင္ရွင္ဆရာၾကီးမ်ားကုိလဲအထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္ ဆုိဒ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွျပန္လည္မွ်ေဝထားပါတယ္... ""

MOUSE

ၾကိဳဆုိပါ၏

top up


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ေရႊ ျမန္မာတုိ႔

အမ်ိဳးကုိထိိမခ်ိ႕ေအာင္နာလုိ႔ဒီဆုိဒ္ေပၚမွာဘာသာေရးနဲႏုိင္ငံရဲ႕အေၾကာင္ရာေတြပါလာတဲ့အတြက္သူငယ္ခ်င္းဘေလာ့မိတ္ေဆြမ်ားအားအထူးေတာင္ပန္လုိက္ပါတယ္ ႏုိင္ငံ။ဘာသာ၊သာသနာနဲ႔ လူမ်ိဳးကုိခ်စ္ေသာ... "ေမာင္ရဲဝင္းႏုိင္"

မင္းေက်နက္ဖုိ႔

မင္းကလုိလားေတာ့လည္း ငါ............ ဘာမ်ားတတ္ႏုိင္မွာတဲ့လဲ အခ်စ္ရယ္ ငါ့တစ္ကုိလုံး ေလာင္ကၽြမ္းျပီးမွ ရမဲ့အလင္းကုိ မင္း လုိလားတယ္ဆုိရင္လည္း အဲဒီအေမွာင္ထဲမွာ တစ္ခ်က္ကေလး ေငးၾကည့္လုိက္ပါ မင္းေတြ႔ရဲ႕လား မင္းအတြက္ေလာင္ကၽြမ္းေနတဲ့ ငါ့ဘဝ ေဆြးျမည့္ျပာက် သြားပါေစ... မင္းေက်နက္ဖုိ႔ ငါ့ဘဝကုိ မင္းအတြက္ ေလာင္ကၽြမ္းေပးရက်ိဳး နက္ပါျပီ... အခ်စ္ရယ္... "ေမာင္ရဲဝင္းႏုိင္"

Sunday, July 7, 2013

ရန္ကုန္တြင္ မီးရထား မေတာ္တဆမႈ တစ္လ ေလးႀကိမ္ခန္႔ ျဖစ္

Photo: ရန္ကုန္တြင္   မီးရထား မေတာ္တဆမႈ    တစ္လ ေလးႀကိမ္ခန္႔ ျဖစ္
=====================================

 လမ္းပိုင္း အားနည္းခ်က္ေၾကာင့္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအတြင္း ပ်မ္းမွ် 
အားျဖင့္ တစ္လလွ်င္ မီးရထား မေတာ္ တဆမႈ ေလးႀကိမ္ ခန္႔ ျဖစ္ပြားလ်က္ရွိ 
သည္ဟု ျမန္မာ့မီးရထားမွ လက္ ေထာက္ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးေက်ာ္ ေက်ာ္မ်ိဳးက 
ေျပာသည္။

 ''လမ္းပိုင္းဆိုင္ရာ စံခ်ိန္စံၫႊန္း မမီတာက အဓိကေပါ့၊ ေက်ာက္ဆို လည္း 
ေက်ာက္ထုဘယ္ေလာက္ထည့္ ရမယ္ စသျဖင့္ မျပည့္မီတာေပါ့''ဟု ၄င္းက ေျပာသည္။

 ကြၽမ္းက်င္လုပ္သား အားနည္း ျခင္းႏွင့္ ေခတ္မီစက္ကိရိယာ မသံုးစြဲ 
ႏိုင္ျခင္းတို႔မွာ လမ္းပိုင္းဆိုင္ရာ အား နည္းမႈကို ျဖစ္ေပၚေစသည္ဟု ဆို 
သည္။

 မီးရထားမေတာ္မဆျဖစ္ပြားမႈမ်ား  တြင္ ေျပးဆြဲေနေသာ လမ္းပိုင္းမ်ား၌ 
ျဖစ္ပြားျခင္းထက္ တြဲေရႊ႕လုပ္ငန္းေဆာင္ ရြက္သည့္ ယာဒ္ဝင္းမ်ားထဲ၌ အျဖစ္ 
မ်ားသည္ဟု ၄င္းက ေျပာသည္။

 ''ယာဒ္ဝင္းဆိုတာ လမ္းေၾကာင္း ေျပးတဲ့ အပိုင္းမဟုတ္ဘူး။ စက္ေခါင္း ေတြ 
သြင္းတယ္၊ ထုတ္တယ္၊ တြဲေရႊ႕တဲ့ ေနရာပါ''ဟု ၄င္းက ဆိုသည္။

 မိုးတြင္းကာလ၌ လမ္းပိုင္းအား နည္းမႈေၾကာင့္ မီးရထား မေတာ္တဆျဖစ္ ပြားမႈ 
မရွိေစရန္ ေျမကြၽံမႈအမ်ားဆံုးျဖစ္ ပြားတတ္သည့္ လမ္းသစ္မ်ားျဖစ္ေသာ 
တိုးေၾကာင္ကေလး-ဒဂံုအေရွ႕ပိုင္း တကၠသိုလ္၊ တိုးေၾကာင္းကေလး-သီလ ဝါ၊ 
တိုးေၾကာင္ကေလး-ဒဂံုတကၠသိုလ္ လမ္းပိုင္းမ်ားကို ျပင္ဆင္ေနသည္ဟု ၄င္းက 
ဆက္ေျပာသည္။

 ၿမိဳ႕ပတ္(ဆင္ေျခဖုံး) လမ္းပိုင္း မ်ားကို ေန႔စဥ္ျပင္ဆင္ေနမႈအျပင္ ရန္ 
ကုန္္-မႏၲေလးလမ္းႏွင့္ ရန္ကုန္-ျပည္ လမ္းမ်ားတြင္လည္း လမ္းပိုင္း ဆိုင္ရာ 
ျပင္ဆင္မႈကို ျပဳလုပ္လ်က္ရွိေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားမွ သိရသည္။

ေဝမာထြန္း
လမ္းပိုင္း အားနည္းခ်က္ေၾကာင့္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအတြင္း ပ်မ္းမွ် အားျဖင့္ တစ္လလွ်င္ မီးရထား မေတာ္ တဆမႈ ေလးႀကိမ္ ခန္႔ ျဖစ္ပြားလ်က္ရွိ သည္ဟု ျမန္မာ့မီးရထားမွ လက္ ေထာက္ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးေက်ာ္ ေက်ာ္မ်ိဳးက ေျပာသည္။

''လမ္းပိုင္းဆိုင္ရာ စံခ်ိန္စံၫႊန္း မမီတာက အဓိကေပါ့၊ ေက်ာက္ဆို လည္း ေက်ာက္ထုဘယ္ေလာက္ထည့္ ရမယ္ စသျဖင့္ မျပည့္မီတာေပါ့''ဟု ၄င္းက ေျပာသည္။
ကြၽမ္းက်င္လုပ္သား အားနည္း ျခင္းႏွင့္ ေခတ္မီစက္ကိရိယာ မသံုးစြဲ ႏိုင္ျခင္းတို႔မွာ လမ္းပိုင္းဆိုင္ရာ အား နည္းမႈကို ျဖစ္ေပၚေစသည္ဟု ဆို သည္။

မီးရထားမေတာ္မဆျဖစ္ပြားမႈမ်ား တြင္ ေျပးဆြဲေနေသာ လမ္းပိုင္းမ်ား၌ ျဖစ္ပြားျခင္းထက္ တြဲေရႊ႕လုပ္ငန္းေဆာင္ ရြက္သည့္ ယာဒ္ဝင္းမ်ားထဲ၌ အျဖစ္ မ်ားသည္ဟု ၄င္းက ေျပာသည္။

''ယာဒ္ဝင္းဆိုတာ လမ္းေၾကာင္း ေျပးတဲ့ အပိုင္းမဟုတ္ဘူး။ စက္ေခါင္း ေတြ သြင္းတယ္၊ ထုတ္တယ္၊ တြဲေရႊ႕တဲ့ ေနရာပါ''ဟု ၄င္းက ဆိုသည္။

မိုးတြင္းကာလ၌ လမ္းပိုင္းအား နည္းမႈေၾကာင့္ မီးရထား မေတာ္တဆျဖစ္ ပြားမႈ မရွိေစရန္ ေျမကြၽံမႈအမ်ားဆံုးျဖစ္ ပြားတတ္သည့္ လမ္းသစ္မ်ားျဖစ္ေသာ တိုးေၾကာင္ကေလး-ဒဂံုအေရွ႕ပိုင္း တကၠသိုလ္၊ တိုးေၾကာင္းကေလး-သီလ ဝါ၊ တိုးေၾကာင္ကေလး-ဒဂံုတကၠသိုလ္ လမ္းပိုင္းမ်ားကို ျပင္ဆင္ေနသည္ဟု ၄င္းက ဆက္ေျပာသည္။

ၿမိဳ႕ပတ္(ဆင္ေျခဖုံး) လမ္းပိုင္း မ်ားကို ေန႔စဥ္ျပင္ဆင္ေနမႈအျပင္ ရန္ ကုန္္-မႏၲေလးလမ္းႏွင့္ ရန္ကုန္-ျပည္ လမ္းမ်ားတြင္လည္း လမ္းပိုင္း ဆိုင္ရာ ျပင္ဆင္မႈကို ျပဳလုပ္လ်က္ရွိေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားမွ သိရသည္။

ေဝမာထြန္း

No comments:

Post a Comment

သင့္စိတ္ႏွင့္သင့္ကုိယ္လြတ္လက္စြာေပါက္ကြဲပုိင္ခြင့္ရွိပါတယ္ ဒါေပမဲ့ သင္ေပးသြားတဲ့ Comment ဟာသင့္ရဲ႕စိတ္ထားပါပဲ မိတ္ေဆြ...လာေရာက္အားေပးတဲ့အတြက္ အျမဲေက်းဇူးတင္ေနမွာပါ.....GOOD LUCK...

တင္ျပီးသား post မ်ား

3D