သူငယ္ခ်င္းတုိ႔ေရ မဂၤလာပါဗ်ာ...

မဂၤလာပါ...ျမန္မာဆုိဒ္မ်ားမွသတင္းႏွင့္ကဗ်ာမ်ားကုိျပန္လည္ေဖာ္ျပထာေသာက်ေနာ္ရဲ့ဆုိဒ္ေလးကုိအားေပးၾကတဲ့မိတ္ေဆြအေပါင္းအားလုံးကုုိအထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္...ခြင့္မေတာင္ဘဲတင္ထားေသာဤကဗ်ာပုိင္ရွင္ဆရာၾကီးမ်ားကုိလဲအထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္ ဆုိဒ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွျပန္လည္မွ်ေဝထားပါတယ္... ""

MOUSE

ၾကိဳဆုိပါ၏

top up


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ေရႊ ျမန္မာတုိ႔

အမ်ိဳးကုိထိိမခ်ိ႕ေအာင္နာလုိ႔ဒီဆုိဒ္ေပၚမွာဘာသာေရးနဲႏုိင္ငံရဲ႕အေၾကာင္ရာေတြပါလာတဲ့အတြက္သူငယ္ခ်င္းဘေလာ့မိတ္ေဆြမ်ားအားအထူးေတာင္ပန္လုိက္ပါတယ္ ႏုိင္ငံ။ဘာသာ၊သာသနာနဲ႔ လူမ်ိဳးကုိခ်စ္ေသာ... "ေမာင္ရဲဝင္းႏုိင္"

မင္းေက်နက္ဖုိ႔

မင္းကလုိလားေတာ့လည္း ငါ............ ဘာမ်ားတတ္ႏုိင္မွာတဲ့လဲ အခ်စ္ရယ္ ငါ့တစ္ကုိလုံး ေလာင္ကၽြမ္းျပီးမွ ရမဲ့အလင္းကုိ မင္း လုိလားတယ္ဆုိရင္လည္း အဲဒီအေမွာင္ထဲမွာ တစ္ခ်က္ကေလး ေငးၾကည့္လုိက္ပါ မင္းေတြ႔ရဲ႕လား မင္းအတြက္ေလာင္ကၽြမ္းေနတဲ့ ငါ့ဘဝ ေဆြးျမည့္ျပာက် သြားပါေစ... မင္းေက်နက္ဖုိ႔ ငါ့ဘဝကုိ မင္းအတြက္ ေလာင္ကၽြမ္းေပးရက်ိဳး နက္ပါျပီ... အခ်စ္ရယ္... "ေမာင္ရဲဝင္းႏုိင္"

Friday, August 9, 2013

လုပ္စားေနေသာ လူမ်ားႏွင့္ အင္တာဗ်ဴးခဲ့ရာ၀ယ္

အဲဒီနာမည္နဲ ့လုပ္စားေနတဲ့ေကာင္ေတြနဲ ့ အင္တာဗ်ဳးခဲ့တဲ့ဟာေလးတစ္ခု...

--------------
TR: ခင္ဗ်ားတိုု ့က ျမန္မာေက်ာင္းသားကိုု ကိုုယ္စားျပဳရင္ ျမန္မာေက်ာင္းသားေတြအတြက္ ဘာလုုပ္တာရွိလဲ...ေက်ာင္းသားေတြ အတြက္ ေက်ာင္းစည္းကမ္း.. ေက်ာင္းသားေတြ ပညာေရးအတြက္ ဘာလုုပ္လာရွိလဲဟင္...

အေျဖ: က်ေနာ္တိုု ့ ျမန္မာႏိုုင္ငံအတြက္ နိဳင္ငံေရးလုုပ္ေနပါတယ္...

TR: ေအာ္.. အင္းအင္း ဟုုတ္ပါျပီ... ခင္ဗ်ားတိုု ့အဖဲြ ့ထဲမွာ ျမန္မာျပည္ထဲမွာ အခုုထိေက်ာင္းတက္ျပီး ေက်ာင္းသားေတြနဲ ့ ေက်ာင္းသားမ်ား ေကာင္းစားေရး... က်ဳရွင္စာရိတ္သက္သာေရး.. ပညာေရး ထူးခြ်န္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ေရးတိုု ့အတြက္ လုုပ္ေဆာင္ေနတာရွိပါသလား..

အေျဖ: က်ေနာ္တိုု ့ထဲမွာလား ေက်ာင္းသားမဟုုတ္ေတာ့ေလ.. က်ေနာ္တိုု ့ျမန္မာႏိုုင္ငံအတြက္ နိဳင္ငံေရးလုုပ္ေနပါတယ္...

TR: ေအာ္.. အင္းအင္း ဟုုတ္ပါျပီ... အကိုုတိုု ့က ေက်ာင္းသားလား... အသက္ဘယ္ေလာက္ရွိျပီလဲဟင္..

အေျဖ: က်ေနာ္တိုု ့က ေက်ာင္းသားေလ ၈၈ တုုန္းက... အသက္က ၄၀ ေက်ာ္နီးပါးရွိျပီေလ...

TR: သိပါတယ္ က်ေနာ္လည္း ေက်ာင္းသားပါဘဲ.. အခုုေတာ့ က်ေနာ္ IT မွာ လုုပ္တဲ့ တစ္ေယာက္ပါ.. က်ေနာ္ကိုု လူတိုင္းသိတာကေတာ့ IT သမားတစ္ေယာက္ေပါ့.. လက္ရွိပညာ အဆင့္အတန္းအရ ေခၚၾကတာေပါ့... ကဲ က်ေနာ္ကိုု ေက်ာင္းသားလိုု ့ သတ္မွတ္မွာလား IT သမားတစ္ေယာက္လိုု ့ သတ္မွတ္မွာလား အကုုိတုုိ ့က... ျပီးေတာ့ ဥပမာတစ္ခုုေျပာမယ္ေနာ္ က်ေနာ္အိမ္နားက မိသြယ္က ကိုုထြန္းလိွဳင္ရဲ ့ မိန္းမေလ.. အခုုေတာ့ သူနဲ ့ကဲြသြားျပီ.. ကိုုထြန္းလိွဳင္နဲ ့ေနတုုံးက ကိုုထြန္းလိွဳင္မိန္းမေပါ့.. အခုုေတာ့ သူ ့ကိုု ကိုုထြန္းလွိဳင္မိန္းမလိုု ့ ေခၚရင္ ေကာင္းမွာလားဟင္..

အေျဖ:က်ေနာ္တိုု ့က TR ကိုု IT သမားလိုု ့ သတ္မွတ္တယ္ေလ..အခုုလက္ရွိ အေနအထားကိုု ကိုုင္ျပီး ေျပာရတာေပါ့.. ကိုုထြန္းလိွဳင္မိန္းမလိုု ့ ေရွ ့တည့္တည့္ေခၚရင္ မေကာင္းပါဘူးေလ..


TR: ကဲဒါဆိုုရင္ အကိုုတိုု ့ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသားလိုု ့ ေအာ္ေနတဲ့လူေတြ အသက္ကေတာ့ တပိုုင္းက်ဳိးေနျပီ.. အလုုပ္မရွိအကိုုင္မရွိ.. အဲဒီေတာ့ အကိုု ့တိုု ့ကိုု အလုုပ္လက္မဲ့ေခၚရမွာလားဟင္..

အေျဖ: က်ေနာ္တိုု ့က နိဳင္ငံေရးလုုပ္ေနတယ္.. နိဳင္ငံေရးသမားလိုု ့ေခၚေပါ့..

TR: ဟုုတ္ကဲ့.. ဒါဆိုု ဘာျဖစ္လိုု ့ 88 ေက်ာင္းသားလိုု ့ ထည့္ထည့္ေျပာေနရလဲဟင္..

အေျဖ: သူမ်ား ရွိန္ေအာင္လိုု ့ေလ.. ငါတိုု ့က နိဳင္ငံေရးလုုပ္တာေလ.. ငါတိုု ့နာမည္က အဲဒီနာမည္နဲ ့ စားေနတာ...

TR: ဒါဆိုုရင္ အခုုတက္ေနတဲ့ ေက်ာင္းသားေတြကိုု ဘယ္လိုု ျမင္ပါသလဲ..

အေျဖ: ညီေလးေတြလိုု ့ဘဲ ျမင္ပါတယ္.. သူတိုု ့အတြက္ က်ေနာ္တိုု ့ တိုုက္ပဲြ ၀င္ေနပါတယ္...

TR: အခုုဗ်ာ ျမန္မာျပည္က လက္ရွိေက်ာင္းသားေတြ (ခင္ဗ်ားတိုု ့ကိုု မဆိုုလိုုဘူး) ေရာ ျပည္သူေတြေရာ တိုုင္းျပည္အတြက္ လုုပ္ေနၾကတာတိုု ့ ရွိတယ္ေလ... ဘယ္လိုု ျမင္ပါသလဲ... ပါတီတိုု ့ေတာ့ မ၀င္ပါဘူးေလ..

အေျဖ: က်ေနာ္တိုု ့အဖဲြ ့ထဲကိုု လာျပီး ပူးေပါင္းျပီး က်ေနာ္တိုု ့ခိုုင္းတာ လုုပ္ေစခ်င္ပါတယ္.. (တိုုင္းျပည္ေကာင္းက်ဳိးေပါ့) သူတိုု ့ တကယ္လိုု ့ က်ေနာ္တိုု ့ခိုုင္းတာ လုုပ္လိုု ့အဖမ္းခံရရင္ က်ေနာ္တိုု ့ radio က ေအာ္ေပးလိုု ့ရပါတယ္...ဟိုုတုုန္းကဆိုု ကခ်င္ျပည္နယ္က ဘိန္းရာဇာၾကီး က်ေနာ္တိုု ့နဲ ့ မပူးေပါင္းလိုု ့ အျဖစ္ဆိုုးနဲ ့ေသခဲ့ရျပီေလ.. အဲဒါသာၾကည့္ က်ေနာ္တိုု ့မေအာ္လိုုက္ရင္ ဘာမွမရဘူးေလ... အဲဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္တိုု ့နဲ ့ ပူးေပါင္းေစခ်င္ပါတယ္..

TR: အင္းဗ်ာ.. က်ေနာ္လည္း သတိထားမိပါတယ္.. အခုုေက်ာင္းသားေတြ နဲ ့ သူတိုု ့မိသားစုုေတြက ပညာေရးနဲ ့ ထူးခြ်န္ဖိုု ့အတြက္ လူငယ္ေတြ ပညာေရး စရိတ္ေလွ်ာ့ခ်ဖိုု ့ေရာ လုုပ္ေနၾကပါတယ္..ခုုေခတ္ ေက်ာင္းသားေတြက ပညာေရးကိုု အေလးထားခ်င္ၾကတယ္... နိဳင္ငံတကာနဲ ့ ရင္ေဘာင္တန္းဖိုု ့အတြက္... အဲဒါ ဘာလိုုသေဘာရလဲ.. အၾကံေပးလိုု ့ ရမလား...

အေျဖ: က်ေနာ္တိုု ့မွာ Network ေတြရွိပါတယ္.. က်ေနာ္တိုု ့ခိုုင္းတာလုုပ္ရင္ နိဳင္ငံတကာကိုု သြားဖိုု ့အခြင့္အေရးရွိပါတယ္...၈၀% ကေတာ့ က်ေနာ္တိုု ့နဲ ့ ပူေပါင္းတဲ့လူေတြ UN program ကိုု အားၾကက်ပါတယ္... (UN က ခ်ေပးတဲ့ Refugee Resettlement Program) ေပါ့.. အခုုဆိုုႏိုုင္ငံျခားမွာ က်ေနာ္တိုု ့ Network ကလူေတြ ေရာက္သြားၾကတာ အမ်ားၾကီးဘဲ.. ဥပမာ states မွာဆိုု Sushi လုုပ္ျပီး နိဳင္ငံတကာနဲ ့ ရင္ေဘာင္တန္းျပီး လုုပ္ေနၾကတယ္..

TR: အင္းအင္း.. အကိုုတိုု ့ ေက်ာင္းသားေတြဆိုုေတာ့ က်ေနာ္ ေနာက္ဆံုုး ေက်ာင္းသားဆီက ပညာေလး တစ္ခုု ရခ်င္ပါတယ္.. အဲဒါကေတာ့ တခါတေလ.. English လူမ်ဳိးတိုု ့နဲ ့ ေျပာတဲ့အခါေပါ့ အသံုုး၀င္မယ္ထင္လိုု ့ေလ.. ကဲ က်ေနာ့္ ေမးခြန္းက
English လိုု ေသာက္တလဲြလိုု ့ ဘဲလိုုေျပာလဲ...

အေျဖ.... (တိတ္ဆိတ္လ်က္..... ငါးမိနစ္ေလာက္ စဥ္းစားေနဆဲ)

က်ေနာ္လည္း အဲဒီ ေက်ာင္းသားဆိုုတဲ့ ေတမိ ေသာက္တလဲြ ေျပာမယ့္ စကားကိုု မေစာင့္ႏိုုင္ေတာ့ဘဲ.. အခန္းထဲမွာ ထြက္ခြာခဲ့ေလသည္...

--------

အဲလို တင္ျပီးလို ့ မ်ားမၾကာပါဘူးဗ်ာ... အဲေကာင္ေတြ အသိတရား ရသြားတယ္ထင္တယ္... ၈၈၈၈ ေက်ာင္းသားနာမည္ကို ေနာက္တစ္ခုေျပာင္းသြားေလရဲ ့...

From:Bug Lab

No comments:

Post a Comment

သင့္စိတ္ႏွင့္သင့္ကုိယ္လြတ္လက္စြာေပါက္ကြဲပုိင္ခြင့္ရွိပါတယ္ ဒါေပမဲ့ သင္ေပးသြားတဲ့ Comment ဟာသင့္ရဲ႕စိတ္ထားပါပဲ မိတ္ေဆြ...လာေရာက္အားေပးတဲ့အတြက္ အျမဲေက်းဇူးတင္ေနမွာပါ.....GOOD LUCK...

တင္ျပီးသား post မ်ား

3D