သူငယ္ခ်င္းတုိ႔ေရ မဂၤလာပါဗ်ာ...

မဂၤလာပါ...ျမန္မာဆုိဒ္မ်ားမွသတင္းႏွင့္ကဗ်ာမ်ားကုိျပန္လည္ေဖာ္ျပထာေသာက်ေနာ္ရဲ့ဆုိဒ္ေလးကုိအားေပးၾကတဲ့မိတ္ေဆြအေပါင္းအားလုံးကုုိအထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္...ခြင့္မေတာင္ဘဲတင္ထားေသာဤကဗ်ာပုိင္ရွင္ဆရာၾကီးမ်ားကုိလဲအထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္ ဆုိဒ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွျပန္လည္မွ်ေဝထားပါတယ္... ""

MOUSE

ၾကိဳဆုိပါ၏

top up


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ေရႊ ျမန္မာတုိ႔

အမ်ိဳးကုိထိိမခ်ိ႕ေအာင္နာလုိ႔ဒီဆုိဒ္ေပၚမွာဘာသာေရးနဲႏုိင္ငံရဲ႕အေၾကာင္ရာေတြပါလာတဲ့အတြက္သူငယ္ခ်င္းဘေလာ့မိတ္ေဆြမ်ားအားအထူးေတာင္ပန္လုိက္ပါတယ္ ႏုိင္ငံ။ဘာသာ၊သာသနာနဲ႔ လူမ်ိဳးကုိခ်စ္ေသာ... "ေမာင္ရဲဝင္းႏုိင္"

မင္းေက်နက္ဖုိ႔

မင္းကလုိလားေတာ့လည္း ငါ............ ဘာမ်ားတတ္ႏုိင္မွာတဲ့လဲ အခ်စ္ရယ္ ငါ့တစ္ကုိလုံး ေလာင္ကၽြမ္းျပီးမွ ရမဲ့အလင္းကုိ မင္း လုိလားတယ္ဆုိရင္လည္း အဲဒီအေမွာင္ထဲမွာ တစ္ခ်က္ကေလး ေငးၾကည့္လုိက္ပါ မင္းေတြ႔ရဲ႕လား မင္းအတြက္ေလာင္ကၽြမ္းေနတဲ့ ငါ့ဘဝ ေဆြးျမည့္ျပာက် သြားပါေစ... မင္းေက်နက္ဖုိ႔ ငါ့ဘဝကုိ မင္းအတြက္ ေလာင္ကၽြမ္းေပးရက်ိဳး နက္ပါျပီ... အခ်စ္ရယ္... "ေမာင္ရဲဝင္းႏုိင္"

Sunday, August 4, 2013

စပိန္ရထား မေတာ္တဆမႈ ျဖစ္ပြားစဥ္ ရထားေမာင္းသူ ဖုန္းေျပာေနခဲ့

ရထားတြင္ တပ္ဆင္ထားသည့္ Black Box မွတ္တမ္း ကိရိယာမ်ားက ဟိုေဆး ဂါဇြန္အမိုသည္ ကန္႔သတ္အျမန္ႏႈန္းထက္ ႏွစ္ဆေက်ာ္မွ် အရွိန္ျဖင့္ ရထားလမ္းေကြ႕ တစ္ခုကို ခ်ိဳးေကြ႕စဥ္၌ ဖုန္းေျပာေနခဲ့ေၾကာင္း ထင္ရွားေစခဲ့
စပိန္ရထား မေတာ္တဆမႈ ျဖစ္ပြားစဥ္ ရထားေမာင္းသူ ဖုန္းေျပာေနခဲ့
စပိန္ႏုိင္ငံတြင္ ျဖစ္ပြားခဲ့သည့္ ဆိုးရြားေသာ မီးရထား လမ္းေခ်ာ္မႈႀကီး၌ အဓိက တာဝန္ရွိသူအျဖစ္ စြဲခ်က္တင္ခံရသူ ရထားေမာင္းသမားသည္ အခင္းျဖစ္ပြားစဥ္က ဖုန္းေျပာေနခဲ့ေၾကာင္း ေဖာ္ထုတ္ ေတြ႕ရွိခဲ့သည္။ ရထားတြင္ တပ္ဆင္ထားသည့္ Black Box မွတ္တမ္း ကိရိယာမ်ားက ဟိုေဆး ဂါဇြန္အမိုသည္ ကန္႔သတ္အျမန္ႏႈန္းထက္ ႏွစ္ဆေက်ာ္မွ် အရွိန္ျဖင့္ ရထားလမ္းေကြ႕ တစ္ခုကို ခ်ိဳးေကြ႕စဥ္၌ ဖုန္းေျပာေနခဲ့ေၾကာင္း ထင္ရွားေစခဲ့သည္။ Black Box ႏွစ္ခုကို ေလ့လာၿပီးေနာက္ ရထားလမ္းေခ်ာ္ထြက္ကာ ဆိုးဆိုးရြားရြား ျဖစ္ရပ္မ်ား ေပၚေပါက္လာေစသည့္ ကာလ အပိုင္းအျခားေလး၌ ဂါဇြန္သည္ ရထားလမ္းအေပၚ အျပည့္အဝ အာရံုစိုက္ေနျခင္း မရွိဟု စံုေထာက္မ်ားက အတိအလင္း သိရွိသြားခဲ့ၾကသည္။
 
အဆိုပါ တစ္ဒဂၤ အခ်ိန္ေလးသည္ လူေပါင္း (၇၉)ဦးကို ေသဆံုးသြားေစခဲ့သည္။ ျမန္ႏႈန္းျမင့္ မီးရထားသည္ သတ္မွတ္မိုင္ႏႈန္း ကန္႔သတ္ထားသည့္ ေနရာ၌ တစ္နာရီ (၁၁၉)မိုင္ႏႈန္း အရွိန္ျဖင့္ ေမာင္းႏွင္ရာမွ ေခ်ာ္ထြက္ၿပီး တိမ္းေမွာက္သြားခဲ့သည္။ ၿပီးခဲ့သည့္ သီတင္းပတ္က ျဖစ္စဥ္သည္ စပိန္၏ ရထားပို႔ေဆာင္မႈ သမိုင္းတြင္ အႀကီးမားဆံုး အနိ႒ာရံု အျဖစ္လည္း မွတ္တမ္းဝင္သြားသည္။ ရထားလမ္းေခ်ာ္မႈ ျဖစ္ပြားခဲ့သည့္ ဆန္တီေယဂို ဒီကြမ္ပိုစတီလာၿမိဳ႕ တရားရံုးတြင္ ယခုျဖစ္စဥ္ကို စစ္ေဆးခဲ့သည့္ စံုေထာက္မ်ားက ေရးသားတင္သြင္းေသာ မွတ္တမ္း၌ လမ္းေခ်ာ္ထြက္မႈ မျဖစ္ခင္ စကၠန္႔ပိုင္းမွ် အခ်ိန္ေလးတြင္ ဘရိတ္စနစ္က အသက္ဝင္လာၿပီး အရွိန္ကို ေလွ်ာ့ခ်ရန္ ႀကိဳးပမ္းခဲ့ေသးေၾကာင္းလည္း ေဖာ္ျပထားသည္။
 
ရထားမေတာ္တဆမႈ ျဖစ္ခ်ိန္တြင္ ဂါဇြန္သည္ အမ်ိဳးသား မီးရထားလမ္း ကုမၸဏီမွ အရာရွိ တစ္ဦးႏွင့္ ဖုန္းေျပာေနခဲ့ေၾကာင္း စံုေထာက္မ်ားက ဆိုသည္။ "ရထားေမွာက္တဲ့ ေနရာမေရာက္ခင္ မိနစ္ပိုင္းေလာက္မွာ သူက ဖုန္းေခၚဆိုမႈကို လက္ခံရရွိပါတယ္။ ေနာက္ကြယ္က ဆူညံတဲ့ အသံေတြ ရွိေနေပမယ့္ သူတို႔ခ်င္း အျပန္အလွန္ ေျပာဆိုေနတာကို ၾကားသိႏုိင္ပါတယ္။ ရထားေမာင္းသမားက ေျမပံု၊ ဒါမွမဟုတ္ မွတ္တမ္းမွတ္ရာ တစ္ခုခုကို ရွင္းျပေနပံုရတယ္"ဟု တရားရံုးတြင္ တင္သြင္းေသာ မွတ္တမ္း၌ ေဖာ္ျပထားသည္။
 
ဇူလုိင္လ (၂၄)ရက္ေန႔က ရထားသည္ ခရီးသည္ (၂၁၈)ဦးကို တင္ေဆာင္ ေမာင္းႏွင္လာကာ သတိထား ေမာင္းႏွင္ရမည့္ လမ္းေကြ႕၌ အရွိန္ျမင့္ျမင့္ ခုတ္ေမာင္းရင္း လမ္းေခ်ာ္ထြက္သြားကာ ေဘးဘက္ အကာအရံ အုတ္နံရံကို ဝင္တုိက္ၿပီး မီးေလာင္မႈ ျဖစ္ပြားခဲ့သည္။ ယေန႔အခ်ိန္ထိ အေသအေပ်ာက္စာရင္း (၇၉)ဦးထိ ရွိေနကာ (၁၃၀)ေက်ာ္ ဒဏ္ရာမ်ား ရရွိခဲ့ေၾကာင္း သတင္းမ်ားက ဆိုသည္။ ယင္းတို႔အနက္ အမ်ားအျပားသည္ ေဆးရံုတြင္ ကုသမႈ ခံယူေနရဆဲ ျဖစ္သည္။ စပိန္ မီးရထားလမ္း ေအဂ်င္စီမွ ကၽြမ္းက်င္သူမ်ားက ျဖစ္သင့္သည္မွာ ယင္းေကြ႕သို႔ မေရာက္မီ (၄)ကီလိုမီတာမွ် အကြာကတည္းက ဘရိတ္သတ္ကာ အရွိန္ေလွ်ာ့ခ်ၿပီး ျဖစ္သင့္ေၾကာင္း ေျပာဆုိထားသည္။

From : ..planet

No comments:

Post a Comment

သင့္စိတ္ႏွင့္သင့္ကုိယ္လြတ္လက္စြာေပါက္ကြဲပုိင္ခြင့္ရွိပါတယ္ ဒါေပမဲ့ သင္ေပးသြားတဲ့ Comment ဟာသင့္ရဲ႕စိတ္ထားပါပဲ မိတ္ေဆြ...လာေရာက္အားေပးတဲ့အတြက္ အျမဲေက်းဇူးတင္ေနမွာပါ.....GOOD LUCK...

တင္ျပီးသား post မ်ား

3D