သူငယ္ခ်င္းတုိ႔ေရ မဂၤလာပါဗ်ာ...

မဂၤလာပါ...ျမန္မာဆုိဒ္မ်ားမွသတင္းႏွင့္ကဗ်ာမ်ားကုိျပန္လည္ေဖာ္ျပထာေသာက်ေနာ္ရဲ့ဆုိဒ္ေလးကုိအားေပးၾကတဲ့မိတ္ေဆြအေပါင္းအားလုံးကုုိအထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္...ခြင့္မေတာင္ဘဲတင္ထားေသာဤကဗ်ာပုိင္ရွင္ဆရာၾကီးမ်ားကုိလဲအထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္ ဆုိဒ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွျပန္လည္မွ်ေဝထားပါတယ္... ""

MOUSE

ၾကိဳဆုိပါ၏

top up


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ေရႊ ျမန္မာတုိ႔

အမ်ိဳးကုိထိိမခ်ိ႕ေအာင္နာလုိ႔ဒီဆုိဒ္ေပၚမွာဘာသာေရးနဲႏုိင္ငံရဲ႕အေၾကာင္ရာေတြပါလာတဲ့အတြက္သူငယ္ခ်င္းဘေလာ့မိတ္ေဆြမ်ားအားအထူးေတာင္ပန္လုိက္ပါတယ္ ႏုိင္ငံ။ဘာသာ၊သာသနာနဲ႔ လူမ်ိဳးကုိခ်စ္ေသာ... "ေမာင္ရဲဝင္းႏုိင္"

မင္းေက်နက္ဖုိ႔

မင္းကလုိလားေတာ့လည္း ငါ............ ဘာမ်ားတတ္ႏုိင္မွာတဲ့လဲ အခ်စ္ရယ္ ငါ့တစ္ကုိလုံး ေလာင္ကၽြမ္းျပီးမွ ရမဲ့အလင္းကုိ မင္း လုိလားတယ္ဆုိရင္လည္း အဲဒီအေမွာင္ထဲမွာ တစ္ခ်က္ကေလး ေငးၾကည့္လုိက္ပါ မင္းေတြ႔ရဲ႕လား မင္းအတြက္ေလာင္ကၽြမ္းေနတဲ့ ငါ့ဘဝ ေဆြးျမည့္ျပာက် သြားပါေစ... မင္းေက်နက္ဖုိ႔ ငါ့ဘဝကုိ မင္းအတြက္ ေလာင္ကၽြမ္းေပးရက်ိဳး နက္ပါျပီ... အခ်စ္ရယ္... "ေမာင္ရဲဝင္းႏုိင္"

Wednesday, June 5, 2013

ဆူးေလဘုရားလမ္းထဲမွ ေငြလဲ လူလိမ္မ်ား

Photo: ဆူးေလဘုရားလမ္းလဲ ေငြလဲလူလိမ္မ်ား 

ကြ်န္ေတာ္ၿမန္မာၿပည္အလည္တစ္ေခါက္ၿပန္ခဲ႔တယ္........ကြ်န္ေတာ္မိဘကြ်န္ေတာ္႕ 
 ႏုိင္ငံ..ကြ်န္ေတာ္႕နယ္ပယ္ေလးမွာ.တစ္လတာမွ်ေနခ်င္လုိ႕  ပါ......
ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ၿပည္ပမွာထြက္အလုပ္လုပ္တယ္ဆုိတာက....မိေဝးဖေဝးပါ......သူမ်ားေတြမိဘရင္ခြင္မွာအတူတူရွိခ်ိန္မွာကြ်န္ေတာ္တုိ႕ေလးးေတြကမိဘနဲ႕ေဝးရာေလးမွာေရေၿမၿခားတုိင္းတစ္ပါးမွာ..မိဘရွိရာကုိယ္႕ႏိုင္ငံေလးကုိတမ္းတရင္းအလုပ္ထဲမွာဘဲတစ္ေန႕တာေလးေတြကုိုကုန္ဆုံးခဲ႕တာပါ.ကုိ႕လစာေလးေတြကုိမိဘကုိပုိ႔ကုိလည္းစုေဆာင္းရင္းအၿပဳံးေလးေတြနဲ႔လုပ္ငန္းခြင္မွာမေမာပန္းစြာအလုပ္ေနႀကတယ္ဆုိတာ.....ႏုိင္ငံၿခားမွာအလုပ္ထြက္လုပ္သူတုိင္းသိေနက်ၿပီးသားပါ.ကြ်န္ေတာ္ၿမန္မာျပည္ကုိခြင္႔တစ္လနဲ႔
 26.1.2013 ေန႔ကၿပန္လာခဲ႔တယ္ ။
 
ေလယာဥ္ကြင္းေရာက္ရင္ဘဲကြ်န္ေတာ္႔စိတ္ေတြေပါ႔ပါးလန္းဆန္းသြားခဲ႔တယ္....ကုိ႔ေၿမကုိယ့္ေရကုိ႔ေဒသ....ေလးကအျပဳံးနဲ႔စီးႀကိဳေနလုိ႔ေလ....ကြ်န္ေတာ္ေလယာဥ္ေပၚကဆင္းးၿပီးကြ်န္ေတာ္ေနတဲ႔ပဲခူးၿမိဳ႔ေလးကုိၿပန္ခဲ႔တယ္....ကြ်န္ေတာ္မေလးကေနၿပန္လာေတာ႔မေလးေငြေလးတခ်ိဳ႔သိမ္းဆည္းလာခဲ႕တယ္..ကြ်န္ေတာ္ေလယာဥ္ကြင္းထဲကေငြေလးတခ်ိဳ႔လဲမလုိ႕ပါဘဲ.ကြ်န္ေတာ္ခရီးပန္းေနတာနဲ႔အိမ္ၿပန္ကားခေလးတာလဲၿပီးက်န္ေငြတခ်ိဳ႔အနားယူၿပီးမွလဲမယ္လုိ႔အေတြးေလးဝင္ခဲ႔တယ္ေလ........ကြ်န္ေတာ္ဒီအေတြးေလးနဲ႔ပဲခူးကုိၿပန္ခဲ႔တယ္
 ဒီလုိနဲ႔အိမ္ၿပန္ေရာက္ေတာ႔အိပ္စက္အနားယူခဲ႔ပါတယ္....
 
မနက္မုိးေသာက္လင္းေတာ႔ကြ်န္ေတာ္ေကာ္ဖီပူေလးေသာက္..အိမ္မွာမနက္စာေလးစားၿပီးရန္ကုန္ကုိေငြေလးလဲရန္ထြက္လာခဲ႔တယ္......ဒီလုိနဲ႔ကြ်န္ေတာ္ရန္ကုန္ၿမိဳ႔ႀကီးကုိေရာက္ခဲ႕တယ္ေလ......ရန္ကုန္ေရာက္ေတာ႔....ဆူေလကေငြလဲေနရာေလးတစ္ေလ်ာက္ကြ်န္ေတာ္ေငြလဲရန္ေစ်းကုိစုံစမ္းေနခုိက္.ဂ်ာကင္ကုတ္....ဦးထုပ္ေဆာင္း..ထားတဲ႔အကုိတစ္ေယာက္ကေငြလဲမလားညီေလးလုိ႔ေမးလာခဲ႔တယ္
ကြ်န္ေတာ္လည္းဗ်ာကုိယ္႔ႏုိင္ငံဆုိၿပီးေအးေဆးေပါ႕.....ဒါေပမယ္႔ကြ်န္ေတာ္ေမးတဲ႔ဦးေလးကုိ.....အကဲခတ္လုိက္တာ..ဦးေလးကလည္းညီေလးးးဘယ္ေလာက္လဲမလဲဘယ္ေစ်းေပးမယ္ဆုိၿပီးကြ်န္ေတာ္႔ကုိေၿပာေနတယ္....ကြ်န္ေတာ္ရုိးသားစြာေၿပာခဲ႔တယ္..ဦးေလးကြ်န္ေတာ္900လဲမယ္ဗ်ာ...ဘယ္ေစ်းရမလဲေမးးေတာ႔ဦးေလးက.....280ေပးမယ္ဆုိၿပီးေၿပာတယ္..ကြ်န္ေတာ္လည္း280ဆုိအစဥ္ေၿပတယ္ညီေလးလဲမယ္ဆုိၿပီး...ေၿပာတယ္....ဦးေလးကေအးညီေလးလာ..တဲ႔အကုိ႔သူေဌးစီလာဆုိေတာ႔ကြ်န္ေတာ္လဲလုိက္သြားတယ္....ဦးေလးကကြ်န္ေတာ္႔ကုိကသလစ္ဘုရားေက်ာင္းေဘးနားကုိေခၚခဲ႔တယ္
 ။
 
ကြ်န္ေတာ္႔ကုိအခန္းေလးထဲခဏေနလုိ႔ေၿပာၿပီးသူ႔သူေဌးကုိသြားေခၚမယ္ဆုိၿပီးထြက္သြားတယ္...ခဏေနေတာ႔တစ္သိန္းအုပ္တစ္အုပ္ကုိင္ထားၿပီးေဘာင္းဘီစကအသားၿဖဴၿဖဴနဲ႔လူတစ္ေယာက္ေရာက္လာၿပီးကြ်န္ေတာ္လဲမဲ႔ေငြအေမါက္နဲ႔ဂဏာန္းေပါင္းစက္နဲ႔
 
တြက္က်တယ္......ၿပီးေတာ႔ပုိက္ဆံမၿပည္႔လုိ႔ခဏေစာင္႔ပါဆုိၿပီးေနာက္ထပ္လူေတြေရာက္လာတယ္....အေစာကဦးေလးကမလွမ္းမကန္းကေနေစာင္႔ေနတယ္...အခန္းကုိသူတုိ႔ေတြကသူတုိ႔ခႏၶာကုိယ္ေတြနဲ႔ပိတ္ထားၿပီးေငြေတြကုိေရတြက္ေနတယ္ၿပီးေတာ႔မလွမ္းမကမ္းမွာလဲသူတုိ႔လူေတြကုိေခၚထားၾကတယ္

 
ၿပီးေတာ႔ေငြေတြကုိကြ်န္ေတာ္႔ေရွ႔တင္ေရတြက္ၿပီးကြ်န္ေတာ္႔ေရွ႔တင္ေရတြတ္ရင္းခုိးတယ္...ကြ်န္ေတာ္လဲေရေနတဲ႔လူလက္ကုိႀကည္႔တာနဲ႔သူတုိ႔မရုိးသားတာကြ်န္ေတာ္သိလုိက္ရတယ္...ကြ်န္ေတာ္လဲေအးေအးေဆးေဆးေလး....ဘာမွမေၿပာဘဲၿငိမ္ေနမိတယ္..ကြ်န္ေတာ္ပတ္ဝန္းက်င္အကဲခက္ေတာ႔လဲသူတုိ႔လူေတြခ်ည္း8ေယာက္ေလာက္ရွိတယ္.....သူတုိ႕အေပါက္ေတြပိတ္ထားၿပီးလူကားထားတယ္
 
သူတုိ႔ေပးတဲ႔ေငြကုိကြ်န္ေတာ္ေရတြက္ေနတယ္.....ကြ်န္ေတာ္လုိေနမွန္းသိတယ္.....ကြ်န္ေတာ္ဘာလုပ္ရမလဲေအးေဆးဘဲစဥ္းစားေနတယ္....ကြ်န္ေတာ္ေခါင္းထဲလ်င္ၿမန္စြာအေတြးေလးဝင္လာတယ္...အဲအေတြးေလးကဒီလူေတြကလူလိမ္ေတြဆုိတာကုိခ်က္ၿခင္းသိလုိက္ျပီးေအးေဆးစြာဘဲၿပန္ထြက္လာတယ္.........လုိတယ္ထပ္ေၿပာရင္လဲအေၿခအေနကပုိဆုိးတာထက္ဆုိးမွာ.....ေကာင္းဖုိ႔လမ္းဆုိတာမၿမင္ခဲ႔ဘူး...

 
ကြ်န္ေတာ္လည္းရင္းဂစ္900ရာလဲတာ....ရင္းဂစ္1000ေထာင္ေပးလုိက္ရတဲ႔အၿပင္.. 
250000 ေလာက္ျဖစ္ရမယ့္ 
ၿမန္မာေငြကလဲ160000ဘဲကြ်န္ေတာ္႔လက္ထဲပါလာတယ္...ဒါေတြကၿပီးသြားပါၿပီေလ...ေငြ120000ကကြ်န္ေတာ္႔အတြက္..သိပ္အေရးမႀကီးေပမယ့္ေနာက္ထပ္ဆူးေလးဘုရားတစ္ဝိုက္မွာင္ငံၿခားေငြလဲမဲ႔...သူငယ္ခ်င္းေတြကြ်န္ေတာ္႔လုိမ်ိဳးအသက္အႏၱရာယ္ထိမၿဖစ္ရေလေအာင္..

 
ဆူေလးလမ္းမေပၚကေငြလဲတဲ့သူေတြဆီမွာ 
ဘယ္ေတာ႔မွေငြလဲမမိပါေစနဲ႔လုိသတိေလးေပးလုိက္ရတာပါ
 
ဒီပုိ႔ေလးကုိလဲၿဖစ္ႏုိင္ရင္ေလshareေပးေစခ်င္ပါတယ္...ကြ်န္ေတာ္လူလိမ္ေတြစီကရခဲ႔တဲ႔အေတြ႔အႀကဳံ
ေလးကုိေၿပာၿပရင္း...လူအၿခင္းၿခင္းလိမ္လည္ၿခင္းမွကင္းေဝးၾကပါေစ...............
Lin
 Htet
 
ဧဒင္ဥယ်ာဥ္မွ ဆက္လက္ ျခင္း
အထက္ပါ အေၾကာင္းအရာေတြလို ဆင္တူ ျဖစ္ရပ္ ဧဒင္ဥယ်ာဥ္ မွာတင္ခဲ့တာ ဒါနဲ႕ပါဆို
 4 ၾကိမ္ရွိခဲ့ပါျပီ ။
ထိုသို႕ျဖစ္ပ်က္ေနရတဲ့အေၾကာင္းအရာေတြကိုၾကည့္ရင္ ဆူးေလးဘုရားဝန္က်င္ဆိုတာ 
ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ ျမိဳ႕ေတာ္ ရန္ကုန္ျမိဳ႕ရဲ႕ ျမိဳ႕လယ္ေကာင္ ။ 
ျမိဳ႕ေတာ္ခန္းမရဲ႕ ေရွ႕တည့္တည့္ ..။ တာဝန္ရွိတဲ့ သူေတြ ၊ 
လူမွႈ႕အဖြဲ႔အစည္းေတြ ၊ မီဒီယာေတြ ၊ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးအဖြဲ႔စည္းေတြအေနနဲ႕ 
ဒီလိုအျဖစ္မ်ဳိးကို ယေန႕အထိ ဘာေၾကာင့္ ျဖစ္ခြင့္ျပဳလဲဆိုတာ 
ေမးစရာျဖစ္လာပါျပီ။
 
ႏိုင္ငံတကာမွာ မလံုမျခံဳ မိသားစုအတြက္ ေငြရွာျပီး ကိုယ့္တိုင္းျပည္ေရာက္မွ 
ဒီလိုျဖစ္ခံရတာ အေတာ္ဆိုးဝါးပါတယ္ ။ ရွက္စရာလဲ ေကာင္းပါတယ္ ။ အကယ္၍ 
ႏိုင္ငံျခားသားတစ္ဦးဦး ကို ဒီလိုလုပ္ခဲ့မယ္ဆိုရင္ 
ကၽြန္ေတာ္တို႕တိုင္းျပည္ရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာ ဆိုတာ ေတြးရဲစရာေတာင္မရွိဘူးလို႕ 
ဆိုခ်င္ပါတယ္ ။ 
 ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ တရားဝင္ေငြလဲဌာနေတြ ရွိသင့္ပါျပီ။
လြန္ခဲ့တဲ့ တစ္လက globletime.cn ေခၚ တရုတ္ျပည္ရဲ႕ နာမည္အၾကီးဆံုးနဲ႕ 
ေစာင္ေရအမ်ားဆံုး သတင္းစာရဲ႕ သတင္းေထာက္ကို ေရႊတိဂံုဘုရားေပၚက သံဃာေတာ္ 
အေရာင္ေဆာင္ သူတစ္ဦးရဲ႕ ေငြ 10 ေဒၚလာ ေတာင္းခံမႈ႕ေၾကာင့္ ေစာင္ေရ 
သိန္းခ်ီေသာ သတင္းစာမ်ား အင္တာနက္စာမ်က္ႏွာမ်ားေပၚတြင္ ျမန္မာ့ ယဥ္ေက်းမႈ႔ 
ထိခိုက္ခဲ့ျပီးပါျပီ။
 
ဆက္လက္ျပီးထိုသို႕ေသာ အျဖစ္မ်ားမျဖစ္ရေအာင္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ 
ႏိုင္ငံတကာေရာက္ေနတဲ့ ျမန္မာလူငယ္အားလံုးၾကား ဒီဘေလာ့ကို 
လက္ဆင့္ကမ္းျခင္းျဖင့္ တတ္ႏိုင္တဲ့နည္းနဲ႕ကာကြယ္ဖို႕ 
ကၽြန္ေတာ္တို႕ဥယ်ာဥ္မွဴးမ်ားက ေတာင္ဆိုရပါတယ္ ။
 
ဤဘေလာ့ဖတ္သူ အားလံုး Share ဆိုေသာ ေနရာအားကလစ္ျပီး သင့္ email 
ရွိသူငယ္ခ်င္းမ်ားကို ဆက္လက္လက္ဆင့္ကမ္းရင္း မတရားသျဖင့္ လိမ္လည္မႈ႔အား 
ကာကြယ္ရာေပးႏိုင္ၾကပါဦးလို႕။
ကြ်န္ေတာ္ၿမန္မာၿပည္အလည္တစ္ေခါက္ၿပန္ခဲ႔တယ္........ကြ်န္ေတာ္မိဘကြ်န္ေတာ္႕ ႏုိင္ငံ..ကြ်န္ေတာ္႕နယ္ပယ္ေလးမွာ.တစ္လတာမွ်ေနခ်င္လုိ႕ ပါ......ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ၿပည္ပမွာထြက္အလုပ္လုပ္တယ္ဆုိတာက....မိေဝးဖေဝးပါ......သူမ်ားေတြမိဘရင္ခြင္မွာအတူတူရွိခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ေလးးေတြကမိဘနဲ႕ေဝးရာေလးမွာေရေၿမၿခားတုိင္းတစ္ပါးမွာ..မိဘရွိရာကုိယ္႕ႏိုင္ငံေလးကုိတမ္းတရင္းအလုပ္ထဲမွာဘဲတစ္ေန႕တာေလးေတြကုိုကုန္ဆုံးခဲ႕တာပါ.ကုိ႕လစာေလးေတြကုိမိဘကုိပုိ႔ကုိလည္းစုေဆာင္းရင္းအၿပဳံးေလးေတြနဲ႔လုပ္ငန္းခြင္မွာမေမာပန္းစြာအလုပ္ေနႀကတယ္ဆုိတာ.....ႏုိင္ငံၿခားမွာအလုပ္ထြက္လုပ္သူတုိင္းသိေနက်ၿပီးသားပါ.ကြ်န္ေတာ္ၿမန္မာျပည္ကုိခြင္႔တစ္လနဲ႔ 26.1.2013 ေန႔ကၿပန္လာခဲ႔တယ္ ။
ေလယာဥ္ကြင္းေရာက္ရင္ဘဲကြ်န္ေတာ္႔စိတ္ေတြေပါ႔ပါးလန္းဆန္းသြားခဲ႔တယ္....ကုိ႔ေၿမကုိယ့္ေရကုိ႔ေဒသ....ေလးကအျပဳံးနဲ႔စီးႀကိဳေနလုိ႔ေလ....ကြ်န္ေတာ္ေလယာဥ္ေပၚကဆင္းးၿပီးကြ်န္ေတာ္ေနတဲ႔ပဲခူးၿမိဳ႔ေလးကုိၿပန္ခဲ႔တယ္....ကြ်န္ေတာ္မေလးကေနၿပန္လာေတာ႔မေလးေငြေလးတခ်ိဳ႔သိမ္းဆည္းလာခဲ႕တယ္..ကြ်န္ေတာ္ေလယာဥ္ကြင္းထဲကေငြေလးတခ်ိဳ႔လဲမလုိ႕ပါဘဲ.ကြ်န္ေတာ္ခရီးပန္းေနတာနဲ႔အိမ္ၿပန္ကားခေလးတာလဲၿပီးက်န္ေငြတခ်ိဳ႔အနားယူၿပီးမွလဲမယ္လုိ႔အေတြးေလးဝင္ခဲ႔တယ္ေလ........ကြ်န္ေတာ္ဒီအေတြးေလးနဲ႔ပဲခူးကုိၿပန္ခဲ႔တယ္ ဒီလုိနဲ႔အိမ္ၿပန္ေရာက္ေတာ႔အိပ္စက္အနားယူခဲ႔ပါတယ္....

မနက္မုိးေသာက္လင္းေတာ႔ကြ်န္ေတာ္ေကာ္ဖီပူေလးေသာက္..အိမ္မွာမနက္စာေလးစားၿပီးရန္ကုန္ကုိေငြေလးလဲရန္ထြက္လာခဲ႔တယ္......ဒီလုိနဲ႔ကြ်န္ေတာ္ရန္ကုန္ၿမိဳ႔ႀကီးကုိေရာက္ခဲ႕တယ္ေလ......ရန္ကုန္ေရာက္ေတာ႔....ဆူေလကေငြလဲေနရာေလးတစ္ေလ်ာက္ကြ်န္ေတာ္ေငြလဲရန္ေစ်းကုိစုံစမ္းေနခုိက္.ဂ်ာကင္ကုတ္....ဦးထုပ္ေဆာင္း..ထားတဲ႔အကုိတစ္ေယာက္ကေငြလဲမလားညီေလးလုိ႔ေမးလာခဲ႔တယ္
ကြ်န္ေတာ္လည္းဗ်ာကုိယ္႔ႏုိင္ငံဆုိၿပီးေအးေဆးေပါ႕.....ဒါေပမယ္႔ကြ်န္ေတာ္ေမးတဲ႔ဦးေလးကုိ.....အကဲခတ္လုိက္တာ..ဦးေလးကလည္းညီေလးးးဘယ္ေလာက္လဲမလဲဘယ္ေစ်းေပးမယ္ဆုိၿပီးကြ်န္ေတာ္႔ကုိေၿပာေနတယ္....ကြ်န္ေတာ္ရုိးသားစြာေၿပာခဲ႔တယ္..ဦးေလးကြ်န္ေတာ္900လဲမယ္ဗ်ာ...ဘယ္ေစ်းရမလဲေမးးေတာ႔ဦးေလးက.....280ေပးမယ္ဆုိၿပီးေၿပာတယ္..ကြ်န္ေတာ္လည္း280ဆုိအစဥ္ေၿပတယ္ညီေလးလဲမယ္ဆုိၿပီး...ေၿပာတယ္....ဦးေလးကေအးညီေလးလာ..တဲ႔အကုိ႔သူေဌးစီလာဆုိေတာ႔ကြ်န္ေတာ္လဲလုိက္သြားတယ္....ဦးေလးကကြ်န္ေတာ္႔ကုိကသလစ္ဘုရားေက်ာင္းေဘးနားကုိေခၚခဲ႔တယ္ ။

ကြ်န္ေတာ္႔ကုိအခန္းေလးထဲခဏေနလုိ႔ေၿပာၿပီးသူ႔သူေဌးကုိသြားေခၚမယ္ဆုိၿပီးထြက္သြားတယ္...ခဏေနေတာ႔တစ္သိန္းအုပ္တစ္အုပ္ကုိင္ထားၿပီးေဘာင္းဘီစကအသားၿဖဴၿဖဴနဲ႔လူတစ္ေယာက္ေရာက္လာၿပီးကြ်န္ေတာ္လဲမဲ႔ေငြအေမါက္နဲ႔ဂဏာန္းေပါင္းစက္နဲ႔ တြက္က်တယ္......ၿပီးေတာ႔ပုိက္ဆံမၿပည္႔လုိ႔ခဏေစာင္႔ပါဆုိၿပီးေနာက္ထပ္လူေတြေရာက္လာတယ္....အေစာကဦးေလးကမလွမ္းမကန္းကေနေစာင္႔ေနတယ္...အခန္းကုိသူတုိ႔ေတြကသူတုိ႔ခႏၶာကုိယ္ေတြနဲ႔ပိတ္ထားၿပီးေငြေတြကုိေရတြက္ေနတယ္ၿပီးေတာ႔မလွမ္းမကမ္းမွာလဲသူတုိ႔လူေတြကုိေခၚထားၾကတယ္

ၿပီးေတာ႔ေငြေတြကုိကြ်န္ေတာ္႔ေရွ႔တင္ေရတြက္ၿပီးကြ်န္ေတာ္႔ေရွ႔တင္ေရတြတ္ရင္းခုိးတယ္...ကြ်န္ေတာ္လဲေရေနတဲ႔လူလက္ကုိႀကည္႔တာနဲ႔သူတုိ႔မရုိးသားတာကြ်န္ေတာ္သိလုိက္ရတယ္...ကြ်န္ေတာ္လဲေအးေအးေဆးေဆးေလး....ဘာမွမေၿပာဘဲၿငိမ္ေနမိတယ္..ကြ်န္ေတာ္ပတ္ဝန္းက်င္အကဲခက္ေတာ႔လဲသူတုိ႔လူေတြခ်ည္း8ေယာက္ေလာက္ရွိတယ္.....သူတုိ႕အေပါက္ေတြပိတ္ထားၿပီးလူကားထားတယ္ သူတုိ႔ေပးတဲ႔ေငြကုိကြ်န္ေတာ္ေရတြက္ေနတယ္.....ကြ်န္ေတာ္လုိေနမွန္းသိတယ္.....ကြ်န္ေတာ္ဘာလုပ္ရမလဲေအးေဆးဘဲစဥ္းစားေနတယ္....ကြ်န္ေတာ္ေခါင္းထဲလ်င္ၿမန္စြာအေတြးေလးဝင္လာတယ္...အဲအေတြးေလးကဒီလူေတြကလူလိမ္ေတြဆုိတာကုိခ်က္ၿခင္းသိလုိက္ျပီးေအးေဆးစြာဘဲၿပန္ထြက္လာတယ္.........လုိတယ္ထပ္ေၿပာရင္လဲအေၿခအေနကပုိဆုိးတာထက္ဆုိးမွာ.....ေကာင္းဖုိ႔လမ္းဆုိတာမၿမင္ခဲ႔ဘူး...

ကြ်န္ေတာ္လည္းရင္းဂစ္900ရာလဲတာ....ရင္းဂစ္1000ေထာင္ေပးလုိက္ရတဲ႔အၿပင္.. 250000 ေလာက္ျဖစ္ရမယ့္ ၿမန္မာေငြကလဲ160000ဘဲကြ်န္ေတာ္႔လက္ထဲပါလာတယ္...ဒါေတြကၿပီးသြားပါၿပီေလ...ေငြ120000ကကြ်န္ေတာ္႔အတြက္..သိပ္အေရးမႀကီးေပမယ့္ေနာက္ထပ္ဆူးေလးဘုရားတစ္ဝိုက္မွာင္ငံၿခားေငြလဲမဲ႔...သူငယ္ခ်င္းေတြကြ်န္ေတာ္႔လုိမ်ိဳးအသက္အႏၱရာယ္ထိမၿဖစ္ရေလေအာင္..

ဆူေလးလမ္းမေပၚကေငြလဲတဲ့သူေတြဆီမွာ ဘယ္ေတာ႔မွေငြလဲမမိပါေစနဲ႔လုိသတိေလးေပးလုိက္ရတာပါ

ဒီပုိ႔ေလးကုိလဲၿဖစ္ႏုိင္ရင္ေလshareေပးေစခ်င္ပါတယ္...ကြ်န္ေတာ္လူလိမ္ေတြစီကရခဲ႔တဲ႔အေတြ႔အႀကဳံ
ေလးကုိေၿပာၿပရင္း...လူအၿခင္းၿခင္းလိမ္လည္ၿခင္းမွကင္းေဝးၾကပါေစ...............
Lin Htet

ဧဒင္ဥယ်ာဥ္မွ ဆက္လက္ ျခင္း
အထက္ပါ အေၾကာင္းအရာေတြလို ဆင္တူ ျဖစ္ရပ္ ဧဒင္ဥယ်ာဥ္ မွာတင္ခဲ့တာ ဒါနဲ႕ပါဆို 4 ၾကိမ္ရွိခဲ့ပါျပီ ။
ထိုသို႕ျဖစ္ပ်က္ေနရတဲ့အေၾကာင္းအရာေတြကိုၾကည့္ရင္ ဆူးေလးဘုရားဝန္က်င္ဆိုတာ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ ျမိဳ႕ေတာ္ ရန္ကုန္ျမိဳ႕ရဲ႕ ျမိဳ႕လယ္ေကာင္ ။ ျမိဳ႕ေတာ္ခန္းမရဲ႕ ေရွ႕တည့္တည့္ ..။ တာဝန္ရွိတဲ့ သူေတြ ၊ လူမွႈ႕အဖြဲ႔အစည္းေတြ ၊ မီဒီယာေတြ ၊ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးအဖြဲ႔စည္းေတြအေနနဲ႕ ဒီလိုအျဖစ္မ်ဳိးကို ယေန႕အထိ ဘာေၾကာင့္ ျဖစ္ခြင့္ျပဳလဲဆိုတာ ေမးစရာျဖစ္လာပါျပီ။

ႏိုင္ငံတကာမွာ မလံုမျခံဳ မိသားစုအတြက္ ေငြရွာျပီး ကိုယ့္တိုင္းျပည္ေရာက္မွ ဒီလိုျဖစ္ခံရတာ အေတာ္ဆိုးဝါးပါတယ္ ။ ရွက္စရာလဲ ေကာင္းပါတယ္ ။ အကယ္၍ ႏိုင္ငံျခားသားတစ္ဦးဦး ကို ဒီလိုလုပ္ခဲ့မယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႕တိုင္းျပည္ရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာ ဆိုတာ ေတြးရဲစရာေတာင္မရွိဘူးလို႕ ဆိုခ်င္ပါတယ္ ။
ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ တရားဝင္ေငြလဲဌာနေတြ ရွိသင့္ပါျပီ။
လြန္ခဲ့တဲ့ တစ္လက globletime.cn ေခၚ တရုတ္ျပည္ရဲ႕ နာမည္အၾကီးဆံုးနဲ႕ ေစာင္ေရအမ်ားဆံုး သတင္းစာရဲ႕ သတင္းေထာက္ကို ေရႊတိဂံုဘုရားေပၚက သံဃာေတာ္ အေရာင္ေဆာင္ သူတစ္ဦးရဲ႕ ေငြ 10 ေဒၚလာ ေတာင္းခံမႈ႕ေၾကာင့္ ေစာင္ေရ သိန္းခ်ီေသာ သတင္းစာမ်ား အင္တာနက္စာမ်က္ႏွာမ်ားေပၚတြင္ ျမန္မာ့ ယဥ္ေက်းမႈ႔ ထိခိုက္ခဲ့ျပီးပါျပီ။

ဆက္လက္ျပီးထိုသို႕ေသာ အျဖစ္မ်ားမျဖစ္ရေအာင္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ႏိုင္ငံတကာေရာက္ေနတဲ့ ျမန္မာလူငယ္အားလံုးၾကား ဒီဘေလာ့ကို လက္ဆင့္ကမ္းျခင္းျဖင့္ တတ္ႏိုင္တဲ့နည္းနဲ႕ကာကြယ္ဖို႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕ဥယ်ာဥ္မွဴးမ်ားက ေတာင္ဆိုရပါတယ္ ။

ဤဘေလာ့ဖတ္သူ အားလံုး Share ဆိုေသာ ေနရာအားကလစ္ျပီး သင့္ email ရွိသူငယ္ခ်င္းမ်ားကို ဆက္လက္လက္ဆင့္ကမ္းရင္း မတရားသျဖင့္ လိမ္လည္မႈ႔အား ကာကြယ္ရာေပးႏိုင္ၾကပါဦးလို႕။

From မေလးေရာက္လူငယ္မ်ား

No comments:

Post a Comment

သင့္စိတ္ႏွင့္သင့္ကုိယ္လြတ္လက္စြာေပါက္ကြဲပုိင္ခြင့္ရွိပါတယ္ ဒါေပမဲ့ သင္ေပးသြားတဲ့ Comment ဟာသင့္ရဲ႕စိတ္ထားပါပဲ မိတ္ေဆြ...လာေရာက္အားေပးတဲ့အတြက္ အျမဲေက်းဇူးတင္ေနမွာပါ.....GOOD LUCK...

တင္ျပီးသား post မ်ား

3D