သူငယ္ခ်င္းတုိ႔ေရ မဂၤလာပါဗ်ာ...

မဂၤလာပါ...ျမန္မာဆုိဒ္မ်ားမွသတင္းႏွင့္ကဗ်ာမ်ားကုိျပန္လည္ေဖာ္ျပထာေသာက်ေနာ္ရဲ့ဆုိဒ္ေလးကုိအားေပးၾကတဲ့မိတ္ေဆြအေပါင္းအားလုံးကုုိအထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္...ခြင့္မေတာင္ဘဲတင္ထားေသာဤကဗ်ာပုိင္ရွင္ဆရာၾကီးမ်ားကုိလဲအထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္ ဆုိဒ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွျပန္လည္မွ်ေဝထားပါတယ္... ""

MOUSE

ၾကိဳဆုိပါ၏

top up


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ေရႊ ျမန္မာတုိ႔

အမ်ိဳးကုိထိိမခ်ိ႕ေအာင္နာလုိ႔ဒီဆုိဒ္ေပၚမွာဘာသာေရးနဲႏုိင္ငံရဲ႕အေၾကာင္ရာေတြပါလာတဲ့အတြက္သူငယ္ခ်င္းဘေလာ့မိတ္ေဆြမ်ားအားအထူးေတာင္ပန္လုိက္ပါတယ္ ႏုိင္ငံ။ဘာသာ၊သာသနာနဲ႔ လူမ်ိဳးကုိခ်စ္ေသာ... "ေမာင္ရဲဝင္းႏုိင္"

မင္းေက်နက္ဖုိ႔

မင္းကလုိလားေတာ့လည္း ငါ............ ဘာမ်ားတတ္ႏုိင္မွာတဲ့လဲ အခ်စ္ရယ္ ငါ့တစ္ကုိလုံး ေလာင္ကၽြမ္းျပီးမွ ရမဲ့အလင္းကုိ မင္း လုိလားတယ္ဆုိရင္လည္း အဲဒီအေမွာင္ထဲမွာ တစ္ခ်က္ကေလး ေငးၾကည့္လုိက္ပါ မင္းေတြ႔ရဲ႕လား မင္းအတြက္ေလာင္ကၽြမ္းေနတဲ့ ငါ့ဘဝ ေဆြးျမည့္ျပာက် သြားပါေစ... မင္းေက်နက္ဖုိ႔ ငါ့ဘဝကုိ မင္းအတြက္ ေလာင္ကၽြမ္းေပးရက်ိဳး နက္ပါျပီ... အခ်စ္ရယ္... "ေမာင္ရဲဝင္းႏုိင္"

Thursday, June 6, 2013

သတိၱခဲမြတ္စလင္မေလးမ်ား

က်မမွာ သမီးသုံးေယာက္ရွိပါတယ္။ ျမန္မာအမ်ဳိးသားနဲ႔ ရထားတာပါ။ အမ်ဳိးသားရဲ႕ ဗုဒၶဘာသာ၀င္ အသုိင္း အ၀ိုင္းက တစ္ခြန္းတစ္ပါဒမွ မစည္းရုံးမသိမ္းသြင္းဘဲ က်မကိုယ္တိုင္ကယုံၾကည္စိတ္ရွိလို႔(ေလးစားလုိ႔)အခုဆိုရင္ ဗုဒၶဘာသာ၀င္ေကာင္းတစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနပါၿပီ။

က်မရဲ႕ မြတ္စလင္ေဆြမ်ဳိးေတြဘက္က မက္လုံးေပးၿပီး စည္းရုံးခဲ့ဖူးပါတယ္။ မရပါဘူး။ မရတဲ့အဆုံး အခန္း တံခါးပိတ္ၿပီးေဆြးေႏြးပါတယ္။ ရုိက္ႏွက္တာ ခံရပါတယ္။ က်မရဲ႕ သမီးအႀကီးမကို ေတာင္းပါတယ္။ မြတ္စလင္ အမ်ဳိးသားတစ္ေယာက္နဲ႔ ေပးစားဖုိ႔....တဲ့။က်မ လက္မခံခဲ့ပါဘူး။



အိမ္ထိလုိက္လာၿပီး ဒုကၡအမ်ဳိးမ်ဳိးေပးပါတယ္။ ေနာက္ဆုံး ၀က္သားစားျပေတာ့မွ လွည့္ျပန္သြားၾကပါတယ္။ အခုထိ မလာေတာ့ပါဘူး။

က်မမွာ အိမ္ေထာင္ဘက္ ေယာက်္ား မရွိေတာ့ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ က်မ ေလာကဓံကို မေၾကာက္ဘူး။ ဒါဟာ ကံစီ မံရာ ပဲ။ဘယ္ဘုရားကမွ ဖန္ဆင္းေပးတာ မဟုတ္ဘူး။
က်မတို႔မွာ အိုးပိုင္အိမ္ပိုင္ မရွိပါဘူး။ ဒီအခက္အခဲကို ဖ်က္ေက်ာ္ခ်င္ရင္ လြယ္လြယ္ေလးပါ။ က်မတို႔ တစ္မိသား စုလံုးအစၥလာမ္ဇာတ္ထဲ ၀င္လိုက္ရုံပါပဲ။

ဒါေပမယ့္ က်မစိတ္ထဲမွာ ဘယ္လုိမွ အစၥလာမ္၀ါဒကို လက္ခံလို႔ မရဘူး။ ဒါဟာ က်မတုိ႔ မိသားစုအတြက္ ကံေကာင္းျခင္း တစ္မ်ဳိးပဲလုိ႔ယုံၾကည္တယ္။အခုဆိုရင္ က်မသမီးေတြ အရြယ္ေရာက္လာၿပီ၊ လွခ်င္ပခ်င္လာၾကၿပီ။
ဒါေပမယ့္ က်မ စိတ္မပူဘူး။

သူတို႔ ဗုဒၶဘာသာအေျခခံေကာင္းေတြ ရထားၿပီ။အကုသိုလ္အလုပ္ေတြနဲ႔ မြန္းၾကပ္ေနတဲ့ အစၥလာမ္၀ါဒကို သူတုိ႔ ဘယ္ေတာ့မွ လက္ခံေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူး။ ။

(ဘုန္းဘုန္းတစ္ပါး ေပးပို႔ေသာ အသံဖုိင္ကို အဆင္ေျပေအာင္ ေရးသားပါသည္) ျဖစ္ရပ္မွန္။

(အလႅာဟ္အားအေမြျပတ္စြန္႔လြတ္ျခင္းအဖြဲ႕)

ေရးသူ လူထု ေမာင္ကာဠဳ

No comments:

Post a Comment

သင့္စိတ္ႏွင့္သင့္ကုိယ္လြတ္လက္စြာေပါက္ကြဲပုိင္ခြင့္ရွိပါတယ္ ဒါေပမဲ့ သင္ေပးသြားတဲ့ Comment ဟာသင့္ရဲ႕စိတ္ထားပါပဲ မိတ္ေဆြ...လာေရာက္အားေပးတဲ့အတြက္ အျမဲေက်းဇူးတင္ေနမွာပါ.....GOOD LUCK...

တင္ျပီးသား post မ်ား

3D