သူငယ္ခ်င္းတုိ႔ေရ မဂၤလာပါဗ်ာ...

မဂၤလာပါ...ျမန္မာဆုိဒ္မ်ားမွသတင္းႏွင့္ကဗ်ာမ်ားကုိျပန္လည္ေဖာ္ျပထာေသာက်ေနာ္ရဲ့ဆုိဒ္ေလးကုိအားေပးၾကတဲ့မိတ္ေဆြအေပါင္းအားလုံးကုုိအထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္...ခြင့္မေတာင္ဘဲတင္ထားေသာဤကဗ်ာပုိင္ရွင္ဆရာၾကီးမ်ားကုိလဲအထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္ ဆုိဒ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွျပန္လည္မွ်ေဝထားပါတယ္... ""

MOUSE

ၾကိဳဆုိပါ၏

top up


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ေရႊ ျမန္မာတုိ႔

အမ်ိဳးကုိထိိမခ်ိ႕ေအာင္နာလုိ႔ဒီဆုိဒ္ေပၚမွာဘာသာေရးနဲႏုိင္ငံရဲ႕အေၾကာင္ရာေတြပါလာတဲ့အတြက္သူငယ္ခ်င္းဘေလာ့မိတ္ေဆြမ်ားအားအထူးေတာင္ပန္လုိက္ပါတယ္ ႏုိင္ငံ။ဘာသာ၊သာသနာနဲ႔ လူမ်ိဳးကုိခ်စ္ေသာ... "ေမာင္ရဲဝင္းႏုိင္"

မင္းေက်နက္ဖုိ႔

မင္းကလုိလားေတာ့လည္း ငါ............ ဘာမ်ားတတ္ႏုိင္မွာတဲ့လဲ အခ်စ္ရယ္ ငါ့တစ္ကုိလုံး ေလာင္ကၽြမ္းျပီးမွ ရမဲ့အလင္းကုိ မင္း လုိလားတယ္ဆုိရင္လည္း အဲဒီအေမွာင္ထဲမွာ တစ္ခ်က္ကေလး ေငးၾကည့္လုိက္ပါ မင္းေတြ႔ရဲ႕လား မင္းအတြက္ေလာင္ကၽြမ္းေနတဲ့ ငါ့ဘဝ ေဆြးျမည့္ျပာက် သြားပါေစ... မင္းေက်နက္ဖုိ႔ ငါ့ဘဝကုိ မင္းအတြက္ ေလာင္ကၽြမ္းေပးရက်ိဳး နက္ပါျပီ... အခ်စ္ရယ္... "ေမာင္ရဲဝင္းႏုိင္"

Wednesday, July 24, 2013

အဆင့္ျမင့္ဘတ္စ္ကားမ်ား ေျပးဆဲြမည့္ BRT စနစ္အား လုပ္ကိုင္ခြင့္ ရရွိပါက ကုန္းလမ္းပုိ႔ေဆာင္ေရး မွ လုပ္ကိုင္လုိ

ရန္ကုန္ ၊ ၂၄-၇-၂၀၁၃
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ မၾကာခင္ အေကာင္ အထည္ေဖာ္ လုပ္ေဆာင္မည့္ သီးျခား အဆင့္ျမင့္ ဘတ္စ္ကား အျမန္ယာဥ္လုိင္း ေျပးဆဲြမည့္ လုပ္ငန္း တစ္ခုျဖစ္သည့္ BRT စနစ္ကုိ လုပ္ကိုင္ခြင့္ ရရွိပါက ကုန္းလမ္း ပုိ႔ေဆာင္ေရး ( ကပရ ) မွ လုပ္ကိုင္လုိေၾကာင္း ကုန္းလမ္း ပုိ႔ေဆာင္ေရး မွ ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးတင္၀င္းေအာင္ က ေျပာၾကား ခဲ့သည္။

" ကုန္းလမ္း ပုိ႔ေဆာင္ေရး အေနနဲ႔ BRT စနစ္ကုိ လုပ္ကုိင္ခြင့္ ရရင္ လုပ္ခ်င္ပါတယ္ ၊ BRT စနစ္က ကားအေကာင္းစား ေတြနဲ႔ ေျပးဆဲြမွာ ျဖစ္လုိ႔ ကုန္က်မယ့္ စရိတ္ကလည္း ျမင့္မား ႏုိင္ပါတယ္ ၊ ဒါေပမယ့္ လုပ္ကိုင္ခြင့္ ရမယ္ ဆုိရင္ေတာ့ လုပ္ကိုင္ ခ်င္ပါတယ္ .... " ဟု ၄င္းက ဆက္လက္ ေျပာၾကား ခဲ့သည္။

ရထား ပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန လက္ေအာက္ရွိ ကုန္းလမ္း ပုိ႔ေဆာင္ေရး ဌာန ( ကပရ ) အေနျဖင့္ ယခင္ကာလ မ်ားတြင္ ရန္ကုန္ႏွင့္ အျခားၿမိဳ႕ႀကီး မ်ား၌ ခရီးသြား လုပ္ငန္းမ်ား အပါအ၀င္ တကၠစီ လုပ္ငန္း ၊ ကုန္တင္ကား လုပ္ငန္း ၊ အေ၀းေျပး ကားလုပ္ငန္း ႏွင့္ ကားျပင္ဆင္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားကုိ လုပ္ကိုင္ ခဲ့ေသာ္လည္း ေနာက္ပိုင္းတြင္ အ႐ႈံးျပ ခဲ့သည့္အတြက္ လုပ္ကုိင္ ႏုိင္ျခင္း မရွိေတာ့ေၾကာင္း သိရသည္။ ကုန္းလမ္း ပုိ႔ေဆာင္ေရး ဌာနတြင္ ရွိသည့္ ကားမ်ားမွာ လက္ရွိ အခ်ိန္တြင္ ႏွစ္ေပါင္း ၃၀ ေက်ာ္ သက္တမ္းရွိသည့္ ကားအုိ ၊ ကားေဟာင္းမ်ား ျဖစ္ေနသည့္ အတြက္ လက္ရွိ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆဲြရန္ မျဖစ္ႏုိင္ ေတာ့သည့္ အတြက္ လုပ္ငန္းမ်ားကို ရပ္ဆုိင္း ခဲ့ရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ၊ BRT စနစ္ျဖင့္ လုပ္ကုိင္ခြင့္ ရပါက အဆင့္ျမင့္ ကားမ်ားအား တင္သြင္း သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ အတြင္း ခရီးသည္တင္ ဘတ္စ္ကား မ်ားကုိ အဆင့္ျမႇင့္ ေျပးဆဲြသည့္ BRT ( Bus Rapid Transit ) စနစ္ကုိ ယခုႏွစ္ ေအာ္တုိဘာလ အတြင္း အေကာင္ အထည္ေဖာ္ ႏုိင္ရန္ လ်ာထား စီစဥ္လ်က္ ရွိေၾကာင္း ၊ အလားတူ ဘတ္စ္ကား သီးသန္႔ ေျပးဆဲြသည့္ လမ္းေၾကာင္း ကုိပါ စတင္ အေကာင္ အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္ ႏုိင္ရန္ ေဆာင္ရြက္ ေနေၾကာင္း ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္ သာယာေရး ေကာ္မတီ မွ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦး၏ ေျပာၾကားခ်က္ အရ သိရသည္။


BRT ယာဥ္လုိင္းစနစ္ သည္ လံုၿခံဳမႈ ရွိျခင္း ၊ သပ္ရပ္ ေကာင္းမြန္ျခင္း ၊ လူတန္းစား အလႊာ ေပါင္းစံု စီးႏုိင္ျခင္း ၊ အခ်ိန္မွန္ ေျပးဆဲြႏုိင္ျခင္း ၊ ေျပးဆဲြမည့္ ယာဥ္မ်ားကုိ ယာဥ္ပုိင္ရွင္ မ်ား၏ အဆင့္ျမင့္ ကားမ်ားကုိသာ ေျပးဆဲြေစျခင္း ၊ BRT စနစ္သစ္ကို ေရွ႕ေျပး အစီအစဥ္ အရ ျပည္လမ္း ကုိ ပထမဆံုး အေနျဖင့္ စမ္းသပ္ ေျပးဆဲြမည္ ျဖစ္ၿပီး စတင္ေျပးဆဲြခ်ိန္ တြင္ အဆင့္ျမင့္ ဘတ္စ္ကား အစီး ၅၀ အသံုးျပဳၿပီး ၃ မိနစ္ျခား တစ္စီး ေျပးဆဲြ ေပးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

MWD

No comments:

Post a Comment

သင့္စိတ္ႏွင့္သင့္ကုိယ္လြတ္လက္စြာေပါက္ကြဲပုိင္ခြင့္ရွိပါတယ္ ဒါေပမဲ့ သင္ေပးသြားတဲ့ Comment ဟာသင့္ရဲ႕စိတ္ထားပါပဲ မိတ္ေဆြ...လာေရာက္အားေပးတဲ့အတြက္ အျမဲေက်းဇူးတင္ေနမွာပါ.....GOOD LUCK...

တင္ျပီးသား post မ်ား

3D