သူငယ္ခ်င္းတုိ႔ေရ မဂၤလာပါဗ်ာ...

မဂၤလာပါ...ျမန္မာဆုိဒ္မ်ားမွသတင္းႏွင့္ကဗ်ာမ်ားကုိျပန္လည္ေဖာ္ျပထာေသာက်ေနာ္ရဲ့ဆုိဒ္ေလးကုိအားေပးၾကတဲ့မိတ္ေဆြအေပါင္းအားလုံးကုုိအထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္...ခြင့္မေတာင္ဘဲတင္ထားေသာဤကဗ်ာပုိင္ရွင္ဆရာၾကီးမ်ားကုိလဲအထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္ ဆုိဒ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွျပန္လည္မွ်ေဝထားပါတယ္... ""

MOUSE

ၾကိဳဆုိပါ၏

top up


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ေရႊ ျမန္မာတုိ႔

အမ်ိဳးကုိထိိမခ်ိ႕ေအာင္နာလုိ႔ဒီဆုိဒ္ေပၚမွာဘာသာေရးနဲႏုိင္ငံရဲ႕အေၾကာင္ရာေတြပါလာတဲ့အတြက္သူငယ္ခ်င္းဘေလာ့မိတ္ေဆြမ်ားအားအထူးေတာင္ပန္လုိက္ပါတယ္ ႏုိင္ငံ။ဘာသာ၊သာသနာနဲ႔ လူမ်ိဳးကုိခ်စ္ေသာ... "ေမာင္ရဲဝင္းႏုိင္"

မင္းေက်နက္ဖုိ႔

မင္းကလုိလားေတာ့လည္း ငါ............ ဘာမ်ားတတ္ႏုိင္မွာတဲ့လဲ အခ်စ္ရယ္ ငါ့တစ္ကုိလုံး ေလာင္ကၽြမ္းျပီးမွ ရမဲ့အလင္းကုိ မင္း လုိလားတယ္ဆုိရင္လည္း အဲဒီအေမွာင္ထဲမွာ တစ္ခ်က္ကေလး ေငးၾကည့္လုိက္ပါ မင္းေတြ႔ရဲ႕လား မင္းအတြက္ေလာင္ကၽြမ္းေနတဲ့ ငါ့ဘဝ ေဆြးျမည့္ျပာက် သြားပါေစ... မင္းေက်နက္ဖုိ႔ ငါ့ဘဝကုိ မင္းအတြက္ ေလာင္ကၽြမ္းေပးရက်ိဳး နက္ပါျပီ... အခ်စ္ရယ္... "ေမာင္ရဲဝင္းႏုိင္"

Thursday, September 19, 2013

ခင္ဦး - မုံ႐ြာ မီးရထား ရထားေမာင္း ကၽြမ္းက်င္မႈေၾကာင့္ အႏၲရာယ္မွ လြတ္ေျမာက္

ခင္ဦး - မုံ႐ြာ မီးရထား လမ္းရွိ တံတားအမွတ္ (၃၀၆) မွာ ေရတိုက္စား၍ ပ်က္စီးေနေသာ္လည္း ရထားစက္
ေခါင္းေမာင္း၏ သတိႏွင့္ လုပ္ငန္း အေတြ႔အႀကဳံအရ ခရီးသည္ ၂၀၀ ခန္႔ ၏ အသက္ႏွင့္ ရထားပ်က္စီးဆုံး
႐ႈံးမႈတို႔ ေဘးအႏၲရာယ္ၾကားမွ ကာကြယ္ႏိုင္ခဲ့ ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

ျဖစ္စဥ္မွာ စစ္ကိုင္းတိုင္းေဒသႀကီး ခင္ဦးဘူတာမွ မီးရထားစက္ေခါင္း အမွတ္ (DD-၉၄၉)၊ ရထားအမွတ္
(၆၀) အစုန္ လူစီးေလာ္ကယ္ရထားမွာ စက္ေခါင္းေမာင္း(၂) ဦးခင္ဦး၊ လက္ေထာက္(၁) ဦးေအာင္ေက်ာ္
ဦး၊ ရထားထိန္း ဦးေအာင္ျမင့္ခိုင္တို႔သည္ စက္တင္ဘာ ၁၂ ရက္ နံနက္ ၅ နာရီ တြင္ မုံ႐ြာသို႔ စတင္ထြက္
ခြာလာခဲ့ ေၾကာင္း၊ မိုးေမွာင္က်ေနၿပီး အလင္းေရာင္ ထင္ထင္ရွားရွား မျမင္ရေသး၍ ေရွ႕မီးေမာင္းႀကီးဖြင့္
လ်က္ ေမာင္းႏွင္ လာခဲ့ရာ နံနက္ ၅ နာရီ ၄၅ မိနစ္ တြင္ မိုင္တိုင္အမွတ္ (၅၂၁/၁-၂) ၾကားတြင္ရွိေသာ
တံတားအမွတ္ (၃၀၆) မူးတိမ္ေခ်ာင္း တံတားအနီး ေရွ႕မီးေရာင္ အဆုံး၌ တံတားေပၚရွိ သံလမ္းအနည္း
ငယ္ေကြးၿပီး နိမ့္ေန ေၾကာင္း စက္ဗိုလ္က မူမမွန္ေသာ ျမင္ကြင္းကို သိရွိရ၍ အႏၲရာယ္ အေနအထားဟု
အျမန္ဆုံး ဆုံးျဖတ္ ခ်က္ခ်ကာ တြဲဆိုင္းဘရိတ္အား အသုံးျပဳၿပီး ရထားကို အျမန္ဆုံး ရပ္တန္႔ခဲ့ရာ တံ
တားအနီးေပ ၂၀ ခန္႔ အကြာ၌ ရထားအား ရပ္တန္႔ႏိုင္ခဲ့ ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

တံတားအမွတ္ (၃၀၆) သည္ မိုး႐ြာ သြန္းမႈေၾကာင့္လည္းေကာင္း၊ ဆည္ ေျမာင္းေရမ်ားစီးဝင္မႈေၾကာင့္
လည္း ေကာင္း၊ တံတားကာတာ (သံေပါင္)ေရထဲျပဳတ္က်ၿပီး ကမ္းကပ္ခုံသည္ ေရထဲေမ်ာပါသြားကာ
ရထားသံလမ္း မ်ားသာ တြဲေလ်ာင္းက်န္ရစ္ေန ေၾကာင္း သိရသည္။ ရထားစီးခရီးသည္ တစ္ဦးက ရ
ထားစက္ေခါင္းစက္ဗိုလ္မွာ သတိႏွင့္ လုပ္ငန္း အေတြ႕အႀကဳံရွိ၍ ရထားႏွင့္ ခရီးသည္ ၂၀၀ ခန္႔တို႔၏
အသက္ အႏၲရာယ္ႏွင့္ ပစၥည္းမ်ားဆုံး႐ႈံးမႈမျဖစ္ ေပၚခဲ့ေၾကာင္း၊ သို႔မဟုတ္ပါက ဆက္လက္ၿပီး တံတား
ကို ျဖတ္သန္း သြားမိခဲ့လၽွင္ မေတြးရဲစရာျဖစ္မိ ေၾကာင္း၊ ရထားစက္ဗိုလ္ႏွင့္ ဝန္ထမ္း မ်ားကို အထူး
ေက်းဇူးတင္ပါေၾကာင္း ေျပာၾကားသည္။

တံတားအမွတ္ (၃၀၆) ပ်က္စီးသြား ၍ ရထားအသြားအလာ ပ်က္သြား ေသာ္လည္း ရထားစီးခရီးသြား
ျပည္ သူမ်ား၊ အေဝးသင္တကၠသိုလ္စာေမးပြဲ ေျဖဆိုၾကမည့္ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္း သူမ်ား လမ္းပန္း
ဆက္သြယ္မႈမျပတ္ ေတာက္ေစရန္အတြက္ ျမန္မာ့မီးရ ထားမွဝန္ထမ္းမ်ားက အျမန္ဆုံး ျပဳျပင္ တည္
ေဆာက္ေပးမႈေၾကာင့္ စက္တင္ဘာ ၁၈ ရက္ နံနက္မွစ၍ ရထားမ်ား ပုံမွန္ေျပးဆြဲလ်က္ရွိေၾကာင္း သိ
ရသည္။

သတင္းႏွင့္စာနယ္ဇင္းလုပ္ငန္း

No comments:

Post a Comment

သင့္စိတ္ႏွင့္သင့္ကုိယ္လြတ္လက္စြာေပါက္ကြဲပုိင္ခြင့္ရွိပါတယ္ ဒါေပမဲ့ သင္ေပးသြားတဲ့ Comment ဟာသင့္ရဲ႕စိတ္ထားပါပဲ မိတ္ေဆြ...လာေရာက္အားေပးတဲ့အတြက္ အျမဲေက်းဇူးတင္ေနမွာပါ.....GOOD LUCK...

တင္ျပီးသား post မ်ား

3D