သူငယ္ခ်င္းတုိ႔ေရ မဂၤလာပါဗ်ာ...

မဂၤလာပါ...ျမန္မာဆုိဒ္မ်ားမွသတင္းႏွင့္ကဗ်ာမ်ားကုိျပန္လည္ေဖာ္ျပထာေသာက်ေနာ္ရဲ့ဆုိဒ္ေလးကုိအားေပးၾကတဲ့မိတ္ေဆြအေပါင္းအားလုံးကုုိအထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္...ခြင့္မေတာင္ဘဲတင္ထားေသာဤကဗ်ာပုိင္ရွင္ဆရာၾကီးမ်ားကုိလဲအထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္ ဆုိဒ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွျပန္လည္မွ်ေဝထားပါတယ္... ""

MOUSE

ၾကိဳဆုိပါ၏

top up


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ေရႊ ျမန္မာတုိ႔

အမ်ိဳးကုိထိိမခ်ိ႕ေအာင္နာလုိ႔ဒီဆုိဒ္ေပၚမွာဘာသာေရးနဲႏုိင္ငံရဲ႕အေၾကာင္ရာေတြပါလာတဲ့အတြက္သူငယ္ခ်င္းဘေလာ့မိတ္ေဆြမ်ားအားအထူးေတာင္ပန္လုိက္ပါတယ္ ႏုိင္ငံ။ဘာသာ၊သာသနာနဲ႔ လူမ်ိဳးကုိခ်စ္ေသာ... "ေမာင္ရဲဝင္းႏုိင္"

မင္းေက်နက္ဖုိ႔

မင္းကလုိလားေတာ့လည္း ငါ............ ဘာမ်ားတတ္ႏုိင္မွာတဲ့လဲ အခ်စ္ရယ္ ငါ့တစ္ကုိလုံး ေလာင္ကၽြမ္းျပီးမွ ရမဲ့အလင္းကုိ မင္း လုိလားတယ္ဆုိရင္လည္း အဲဒီအေမွာင္ထဲမွာ တစ္ခ်က္ကေလး ေငးၾကည့္လုိက္ပါ မင္းေတြ႔ရဲ႕လား မင္းအတြက္ေလာင္ကၽြမ္းေနတဲ့ ငါ့ဘဝ ေဆြးျမည့္ျပာက် သြားပါေစ... မင္းေက်နက္ဖုိ႔ ငါ့ဘဝကုိ မင္းအတြက္ ေလာင္ကၽြမ္းေပးရက်ိဳး နက္ပါျပီ... အခ်စ္ရယ္... "ေမာင္ရဲဝင္းႏုိင္"

Tuesday, June 25, 2013

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ မီးရထား လိုင္းသစ္ေျခာက္ခု ထပ္တိုးမည္ဟု သိရ

ေနာက္ထပ္အႏွစ္ ၃၀ အတြင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္၌ မီးရထားလမ္းေၾကာင္းသစ္ ငါးခု ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕မည့္အျပင္ မီးရထားလိုင္းသစ္ ေျခာက္ခုလည္း ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ရန္ လ်ာထားသည္ဟု ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီႏွင့္ JICA တို႔ ပူးေပါင္းအေကာင္အထည္ ေဖာ္ေနသည့္ "မဟာရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ျပဖြံ႕ၿဖိဳးေရး မဟာဗ်ဴဟာ စီမံကိန္း" အရ သိရသည္။

လက္ရွိတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ေန လူဦးေရ၏ သံုးရာခိုင္ႏႈန္းသာ မီးရထား သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး စနစ္အား အသံုးျပဳေနေၾကာင္းႏွင့္ လာမည့္ ၂၀၄၀ တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ေန လူဦးေရ၏ ၃၀ ရာခိုင္ႏႈန္းမွာ မီးရထား သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး စနစ္အား အသံုးျပဳလာမည္ဟု ခန္႔မွန္းထားေၾကာင္း သိရသည္။

ထို႔အတြက္ေၾကာင့္ ရထားလမ္းေၾကာင္းမ်ားအား အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္းႏွင့္ မီးရထား လမ္းေၾကာင္းမ်ားအား အသစ္ထပ္မံ တည္ေဆာက္ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္မည့္အျပင္ မီးရထားလိုင္းသစ္ ေျခာက္လိုင္းလည္း ထပ္တိုးရန္ အဆိုျပဳထားျခင္းၿပီး ထပ္တိုးခ်ဲ႕မည့္ လိုင္းသစ္မ်ားကိုမူ "မဟာရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ျပစီမံကိန္း" တြင္ အတိအက် မပါရွိေၾကာင္းလည္း သိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားစနစ္တြင္ လက္ရွိရထားလမ္းေၾကာင္း သံုးခုႏွင့္ လမ္းခြဲငါးခုရွိၿပီး စုစုေပါင္း ၁၄၈ ဒသမ ၃ ကီလိုမီတာ ရွည္လ်ားၿပီး ဘူတာေပါင္း ၈၀ ခန္႔ရွိေၾကာင္း၊ ထပ္တိုးခ်ဲ႕မည့္ ရထားလမ္းေၾကာင္း သစ္ငါးခု အပါအ၀င္ လာမည့္ ၂၀၄၀ ခုႏွစ္ အေရာက္တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ မီးရထားလမ္းေၾကာင္း ရွစ္ခုရွိလာမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ ရထားလမ္းအရွည္ စုစုေပါင္းမွာ ၃၅၀ ကီလိုမီတာ ရွိလာမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

လက္ရွိ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အတြင္း ေန႔စဥ္ရထား ေျပးဆြဲခ်ိန္ ေလးခ်ိန္သတ္မွတ္ကာ နံနက္ ၄ နာရီမွ ၈ နာရီအထိ နံနက္ ၈ နာရီမွ မြန္းတည့္ ၁၂ နာရီအထိ၊ မြန္းတည့္ ၁၂ နာရီမွ ညေန ၄ နာရီအထိ၊ ညေန ၄ နာရီမွ ည ၉ နာရီအထိ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား ငါးစင္းျဖင့္ ရထားအေခါက္ေရ ၂၀၀ ခန္႔ ေျပးဆြဲလ်က္ရွိသည္ဟု သိရသည္။

"၂၀၄၀ မွာဆိုရင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွာ မီးရထားလိုင္းေျခာက္ခု ထပ္ေဆာက္ဖုိ႔ ေမွ်ာ္လင့္ထားပါတယ္" ဟု ဇြန္ ၅ ရက္က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ Chatrium Hotel တြင္ ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ "မဟာရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ျပဖြံ႕ၿဖိဳးေရး မဟာဗ်ဴဟာ စီမံကိန္း" ႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ ေဆြးေႏြးပြဲတြင္ JICA ေလ့လာေရး အဖြဲ႕၏ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရး စီမံကိန္း အဖြဲ႕ေခါင္းေဆာင္ Mr. Koji YAMADA က ေျပာၾကားခဲ့သည္။

From : ..eleven

No comments:

Post a Comment

သင့္စိတ္ႏွင့္သင့္ကုိယ္လြတ္လက္စြာေပါက္ကြဲပုိင္ခြင့္ရွိပါတယ္ ဒါေပမဲ့ သင္ေပးသြားတဲ့ Comment ဟာသင့္ရဲ႕စိတ္ထားပါပဲ မိတ္ေဆြ...လာေရာက္အားေပးတဲ့အတြက္ အျမဲေက်းဇူးတင္ေနမွာပါ.....GOOD LUCK...

တင္ျပီးသား post မ်ား

3D